Beantwoord

Kan ik met spoed afsluiting voorkomen?

  • 4 April 2024
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste KPN,

 

Kan ik met spoed contact krijgen met iemand zodat ik niet vandaag afgesloten wordt en de extra aansluit kosten er bovenop krijg waar echt geen ruimte voor is.. ik ben afhankelijk van budgetbeheer, en ontvang mijn inkomsten morgen.. dan kan het dus direct betaald worden geven zij aan. 

icon

Beste antwoord door SaltyBart 4 April 2024, 20:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Bellen, gratis, met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen @Sylvana97 

 

Reputatie 7
Badge +11

Al vraag ik me af, als je onder bewind staat, of je zelf met KPN wel iets kunt regelen. In de regel moet de bewindvoerder dat voor je doen, maar die doet het werk blijkbaar niet goed als je achterloopt met je betalingen @Sylvana97 

Beste, 

Er staat nergens vermeld dat ik onder bewind sta.. dat is ook niet het geval. Ik gaf aan dat ik (vrijwillig) budgetbeheer heb momenteel ivm dat ik binnenkort een aantal weken afwezig ben voor een zorgtraject. Zij regelen enkel door mij aangewezen betalingen, niet meer en niet minder. Zij zijn er niet om dingen vanuit mijn naam te regelen, dit mag ook niet. Ik vind het daarbij dus behoorlijk respectloos om zelf invulling te geven aan de situatie en uitspraak te doen over de reden dat de betaling in dit geval achterloopt..  

Maar goed, ik heb iets voor 5 een formulier ingevuld voor een terugbelverzoek, omdat er meer dan een halfuur wachttijd was. Ik ben iets na 18:00 teruggebeld door de klantenservice van KPN (kon pas tussen 17:45-18:00 werd aangegeven) en moest ik doorverbonden worden naar de financiële afdeling. Na 10 minuten wachten te horen gekregen dat deze er niet meer zijn, en dat ze morgen contact opnemen. In de hoop dat ik nu dus niet alsnog afgesloten wordt, wat teruggebeld worden nogal lastig maakt. En dat de heraansluitkosten niet doorberekend worden. Ik had in dit geval ook niet veel meer opties om dit te voorkomen. 

Reputatie 7
Badge +11

Excuses dat ik budgetbeheer foutief geïnterpreteerd heb @Sylvana97 

Ik hoop oprecht voor je dat het alsnog goed komt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Lastige situatie @Sylvana97, ik zou morgen om 8:00 uur direct naar 0800 0402 bellen en vragen naar afdeling collections. Misschien kunnen ze dan nog iets voor je betekenen, ik hoop het voor je. Ik zag dat je in december ook als zoiets had, is het een idee dat je vraagt of ze de incasso datum iets kunnen opschuiven om dit soort situaties te voorkomen in de toekomst ? Steeds die aansluitkosten wordt je persoonlijke situate ook niet beter van kan ik me voorstellen.

Reageer