Beantwoord

Kan ik ook de korting van 12 maanden krijgen door vertraging aansluiting glasvezel?

  • 10 September 2022
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Op 4 juli heb ik een glasvezel abonnement, Hussel Internet 100 Mbit/s afgesloten. Er zat een actiekorting van 6 maanden voor €35. Mijn abonnement zou 19 augustus ingaan. Omdat het omzetten naar glasvezel nogal wat problemen aan de kant van KPN opleverde en mijn abonnement telkens opgeschoven werd kan ik nu, hoop ik, op 14 september zelf de glasvezelaansluiting te doen ( de monteur heeft uitgelegd hoe dit te doen). Punt is dat inmiddels de aanbieding van KPN naar 12 maanden voor €35 is gegaan. Het lijkt mij redelijk dat ook ik hiervan gebruik kan maken. Na 3x vrij te nemen van het werk om de aansluiting van het FTU kastje te kunnen realiseren. 1x vrij nemen voor de monteur van KPN om het NT kastje aan te sluiten ( hij kreeg de glasvezel aansluiting niet actief omdat het signaal na 3x bellen van mijn kant nog niet was vrijgegeven). Tevens meerdere keren kostbare tijd aan de telefoon gezeten met de klantenservice. 

 

Admin: dubbele topics verwijderd.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2022, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ilona1509, welkom! Wat een vervelende situatie zo! Ik kan me jouw verzoek goed voorstellen. Het is echter zo dat ik de actie die nu geldt, niet aan kan zetten op een lopend contract. Omdat ik begrijp dat je er veel gedoe van hebt gehad, kan ik je in dit geval wel tegemoet komen door je 3 extra maanden korting ineens te geven. Je krijgt dan eenmalig 72 euro terug. Wil je me laten weten of dit voor jou in orde is? Dan regel ik het. 

Hallo Marcia,

Dat zou heel fijn zijn. Komen we elkaar toch een beetje tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Ilona

Reputatie 7
Badge +30

Fijn! Bij dezen de bevestiging dat er op de volgende factuur 72 euro in mindering gebracht wordt.