Beantwoord

Kan ik twee mobiele klantnummers samenvoegen?

  • 6 August 2023
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Man en ik hebben beiden een contract, kunnen deze twee facturen gekoppeld worden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 August 2023, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lynn-da ,

Alle mobiele abonnementen kunnen worden samengevoegd tot één factuur. Alle 06- nummers krijgen dan hetzelfde klantnummer. Om dat mogelijk te maken is het wel van belang dat de contractant van alle nummers exact gelijk is aan elkaar. Is dat het geval dan kan alles worden samengevoegd. 

Let op: 
Aansluitingen met toestelkrediet kunnen niet worden verplaatst naar een ander klantnummer. Reden hiervoor is dat de klant voor het toestelkrediet een contract heeft afgesloten met KPN Finance BV.
Als het toestelkrediet naar een ander klantnummer zou overgaan, betekent dit dat het afgesloten contract formeel niet meer juist is. Wil je toch abonnementen met lopende toestelkredieten samenvoegen? Dan dient eerst het resterend toestelkrediet te worden afgelost. 

 

Contractovername kun je regelen via deze website: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Dankjewel, dan ga ik dat meteen regelen. ;-)