Beantwoord

Opzegging abonnement is tot op heden niet door KPN verwerkt

  • 28 March 2024
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedendag ik heb mijn alles in 1 thuis abonnement op 11 november opzegd datum van opzegging zou dan 02-12-2023 zijn ik zou een telefoontje krijgen die ik nooit heb gekregen als ze na 1 maand geen contact krijgen wordt het alsnog opgezegd volgens jullie beverstigingsmail kreeg nog steeds facturen ik heb gebeld met de klantenservice die aangeeft er is geen opzegging terwijl ik wel een bevestigingsmail heb gehad van jullie de medewerker heeft het toen voor mij opzegd en moest ik deze maand nog betalen dit vind ik niet kunnen ik heb netjes opgezegd en ik betaal nu al 3 maanden teveel ik wil dit graag opgelost hebben en de betalingen die ik niet hoort te betalen terug hebben. ik heb op jullie website een klacht ingediend maar nooit eens reactie op gehad

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 April 2024, 16:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Jenn1234 , heel vervelend als je opzegging niet in behandeling is genomen natuurlijk!

Voor een snelle afhandeling kan je het beste bellen met KPN op 0800-0402. Hou dan je naam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer bij de hand. Verwijs naar de bevestiging die je hebt gekregen van KPN (incl. datum/tijd). Dan moet het snel kunnen.

Hoi ik heb mijn thuis alles in 1 tv bellen internet pakket  online opgezegd in nov met opzeg datum 2 december 2023 ik heb hier een bevestigingsmail van gehad verder geen belletje van kpn gehad verders en vanaf die datum is er steeds geld afgehaald op 28-12-2023 op 25-01-2024 op 13-02-2024 en op 27-02-2024 ik heb al gebeld met de klantenservice en volgens jullie was het nooit opgezegd terwijl ik wel een bevestigingsmail van gehad hebt de medewerker heeft het voor mij opzegd en gezegd dat ik laatste maand dan ook moet betalen deze factuur kwam op 27-03-2024 ik heb dus in totaal 4 x teveel betaald door de fout van kpn ik was het hier niet mee eens en de medewerker gaf aan hier zelf niks aan te kunnen doen en. Ik moest online een klacht indienen wat ik inderdaad ook gedaan hebt! Maar nooit een reactie op gehad hebt! Bellen is voor mij geen optie ik woon in Amerika ik heb geen NL telefoonnummer meer en de laatste keer dat ik belde heeft me dit een rekening van $80 dollar opgeleverd door een fout van KPN 

 

ik wil graag een oplossing zien!

mijn klantnummer: 6001429867

Reputatie 7
Badge +8

Als je het 11 november op heb gezegd zou dan pas een maand later kunnen dus per 11 december en niet 2 december.

Je heb namelijk een maand opzegtermijn, verder is er pas echt opgezegd als je een bevestiging heb gekregen.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

op welke manier heb je opgezegd?

Via dit linkje kan het ook maar let wel je moet altijd nog gebeld worden voor bevestiging door KPN en dan krijg je een mailtje dat het goed is.

Geen mail geen opzegging.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

 

Is je profiel ingevuld?

Dan kan een moderator mee kijken met je.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Jenn1234

Ik zie dat je hier al eerder een topic over hebt gestart en dat het nog niet is opgezegd. Ik pak dit graag voor je op, ik heb je een privébericht gestuurd.

Dankjewel :) ik heb je een mail gestuurd.

@Roos79 dankjewel voor je antwoord :)  ik heb in november toch echt een bevestigingsmailtje van kpn gehad waarin duidelijk staat dat ze je bellen (dit hebben zij echter nooit gedaan) en dat ze het zowiezo toch alsnog opzeggen als ze geen contact krijgen  (Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.)

 

Ik ben blij dat dit verders al opgepakt wordt door Alex :) 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie dat het abonnement inmiddels is opgezegd, de correctie met terugwerkende kracht is nu ook in orde. Bij deze opgelost. 🙂

Reageer