Beantwoord

Klacht over medewerker KPN winkel Groningen. Geen toestel gekregen door verkeerde gegevens bij bestelling

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Bestel je toestel bij je KPN XL winkel in Groningen moet je langer dan een uur wachten daarna week wachten op je toestel, komt bezorgen bij je aan de deur wordt gezegd dat je je telefoon niet mee krijgt omdat KPN medewerker heeft je bank rekening gegevens met klein letter ingevuld ? Dikke onzin stap per direct over naar de Vodafone . Super ontevreden mee ga ook alle diensten van KPN per direct opzeggen. 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 October 2022, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Andriy Byelskyy ,

Een klacht kun je via deze website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm