Beantwoord

Klacht over ongewenste verkooptelefoontjes vanuit KPN

  • 10 October 2023
  • 8 reacties
  • 330 keer bekeken

Ik wil op deze wijze maar een klacht indienen omdat het via de klachtenbeslisboom niet de mogelijkheid is om fatsoenlijk en eenvoudig feedback te geven.

Ik ben nu al voor de 4e keer gebeld door een verkoper (+31332084997) van jullie omdat er “gewerkt” is aan het netwerk in mijn buurt en mij nu een “mooi aanbod” willen aanbieden. Het aanbod wat jullie kunnen doen is niet mooi of beter wat ik nu heb en dat gaat jullie ook niet lukken. Ik ben dus al 4 keer gebeld en bij de 2e keer al aangegeven dat ik het verhaal al kende en geen interesse had. De reactie was "oh dan heeft mijn collega het niet geregistreerd.". Doe er dan iets mee!

De 3e keer was de reactie “oh driemaal is scheepsrecht dan?”.

De 4e keer heb ik de verkoper niet eens uitlaten praten, maar gewoon opgehangen.

Ik sta notabene in het bel-me-niet-register.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 February 2024, 19:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Wat je zegt klopt , en als je wat zegt krijg je grote mond er is daar totaal geen overzicht wat het personeel doet 

KPN benadert niet pro actief klanten. Dit zijn externe bureaus (telemarketeers) die een bonus krijgen voor elk verkocht abonnement of verlenging.

Nummer gewoon blokkeren.

Voor de vaste aansluiting kan dat via MijnKPN.

Op de mobiel via de instellingen van de bel-app.

En áls kpn je al telefonisch voor iets moet hebben bellen ze met een 088 nummer, ofwel +3188

Badge +19

Nou zover komt het bij mij niet! Je kan toch gewoon de haak er op gooien en klaar. Overigens bestaat het bel me niet register niet mee!!

Je hebt wel een ouderwetse telefoon, @Joep1965 . Ik heb een rode knop… (vast en mobiel).😁

Telefoon met haak

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Gerard van Winsen, welkom op het forum. 

Wat naar dat je tot 4 keer toe wordt gebeld met een aanbieding. 

KPN benadert niet pro actief klanten. Dit zijn externe bureaus (telemarketeers) die een bonus krijgen voor elk verkocht abonnement of verlenging.

Nummer gewoon blokkeren.

Voor de vaste aansluiting kan dat via MijnKPN.

Op de mobiel via de instellingen van de bel-app.

En áls kpn je al telefonisch voor iets moet hebben bellen ze met een 088 nummer, ofwel +3188

Is het gelukt met de tip van Peter om dit te blokkeren? En is het na die 4e keer opgehouden? 

Ook hier hetzelfde, behoorlijk vervelend

+31 88 6607842

+31 88 6607856

+31 88 6607809

+31 88 6607871

Kan  KPN niet zorgen dat er tenminste geen KPN in beeld komt door 'Smart’

Ik heb op mijn mobiel alle nummers die met +31 8…. beginnen geblokkeerd. Rustig.

Overigens ook op het vaste nummer welke ik zelf niet meer actief gebruik.

Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal. Aan het einde van elk van deze gesprekken komt er een optie om je af te melden voor telefonische benadering. Mocht er weer contact worden opgenomen, geeft dus aan geen interesse te hebben en volg aan het einde van het gesprek de instructies. 

Reageer