Beantwoord

Komt er bij nieuw abonnement ook een prijsverhoging?

  • 23 April 2023
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Als ik nu een abonnement bij KPN afsluit, blijf ik dan dezelfde prijs betalen ook al komt er een prijsverhoging? 

Of krijg ik dan ook de prijsverhoging?

Weet iemand dat?

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 April 2023, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sluisie81 ,

Jaarlijks vindt er bij ieder abonnement een prijsverhoging plaats. Je blijft dus niet altijd dezelfde prijs betalen. 
 

Sinds dit jaar kan zo’n verhoging plaatsvinden per 1 juli van een jaar. Dat is vastgelegd in de algemene voorwaarden. 
 

Overigens geldt die verhoging nog niet als je nog geen drie maanden klant bent. Dus als je nu een abonnement afsluit, dan is de eerste verhoging pas per 1 juli 2024.

Uit de algemene voorwaarden voor de tarieven van internet en TV: 

We hebben het recht om onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. Daarin wordt bekendgemaakt met welk percentage de prijzen stijgen. Als we onze tarieven indexeren vindt dit plaats op 1 juli over de afgelopen periode 1 januari tot en met 31 december. De indexering geldt alleen voor u als u op dat moment langer dan 3 maanden klant bent.

Reputatie 3
Badge +3

Okay, goed om te weten. En als ik alleen internet only afneem en er over een aantal maand (zeg augustus/sebtember) toch tv bij wil, heeft dit dan nog gevolgen qua abonnement?

Snap dat die duurder wordt, maar is dat dan nog voor de prijs van nu? Of wordt dat dan ook automatisch de nieuwe prijs?

Reputatie 7
Badge +28

Voor TV betaal je een vaste toeslag. De prijs van de basis (internet) wijzigt dan voor jou niet. 
 

Dit zijn de huidige prijzen: 

 

Reputatie 3
Badge +3

Okay fijn te lezen dat er dan geen nieuw abonnement is zodat ik dan als nog de verhoging krijg.