Beantwoord

Korting na verlenging niet op factuur

  • 27 May 2023
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

ik kreeg van KPN een email, op 12 mei, dat mijn huidige korting met 1 jaar automatisch verlengd zou worden.

 

Hoera, nog eens 12 maanden 35,-
Ook de komende 12 maanden geniet je van KPN Internet en TV voor maar 35,- per maand*. Een jaar langer voordeel dus. Gewoon omdat we blij zijn met jou. En het mooiste is: je hoeft er zelf niks voor te doen. De nieuwe kortingsperiode gaat in vanaf vandaag.

 

 

 

 

 

 

Een paar dagen later kreeg ik mijn nieuwe factuur, waarin ik het volle pond betaal, Geen korting aanwezig helaas.

Ben ik te ongeduldig, of is er iets in de administratie van KPN niet goed gegaan?

 

Mijn gegevens staan in mijn profiel.

 

alvast bedankt.

 

Mvg, Gretha

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 May 2023, 09:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Zelus-2 ,

Ik ga er vanuit dat de factuur al aangemaakt was op het moment dat KPN met die actie kwam. 
 

Grote kans dat je de korting op de volgende factuur met terugwerkende kracht gaat terugvinden. 
 

Wil je die onzekerheid niet afwachten? Bel dan vanaf dinsdag 8.00 naar 0800-0402. 

 

Hallo Forum,

 

helaas betaal ik nog steeds het volle pond, zonder de toegezegde korting.

(sinds mijn contract is verlengd)

 

Ik had al een paar keer telefonisch contact opgenomen met KPN, maar het is daar heel druk blijkbaar.

Kunnen jullie mij verder kunnen helpen, om de oorzaak te achterhalen waarom ik de toegezegde korting niet krijg? 

 

Alvast bedankt.

 

Greet

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zelus-2. Ik heb het voor je uitgezocht. Er staat op dit moment nog een wijziging van het abonnement open in onze systemen. Ik verwacht dat dit daarmee te maken heeft. Verder kom ik het mailtje van 12 mei niet tegen. Wil je het mailtje dat je van ons hebt ontvangen eens doorsturen naar mij? Ik stuur je zo een privébericht met daarin meer informatie. Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken. 

Hoi @Zelus-2. Ik heb het voor je uitgezocht. Er staat op dit moment nog een wijziging van het abonnement open in onze systemen. Ik verwacht dat dit daarmee te maken heeft. Verder kom ik het mailtje van 12 mei niet tegen. Wil je het mailtje dat je van ons hebt ontvangen eens doorsturen naar mij? Ik stuur je zo een privébericht met daarin meer informatie. Dan kan ik dit verder voor jou uitzoeken. 

 

mail doorgezonden naar het adres dat in het prive bericht stond.

De wijziging zal waarschijnlijk de aangevraagde overstap naar glasvezel zijn?

(ben al een jaar bezig met deze overstap)

 

Dank je wel :)

Na lange tijd afwezig te zijn, ben ik weer op het forum :)

De reden dat de korting niet verrekend kon worden, bleek te zitten in mijn glasvezel upgrade aanvraag, pas als deze is verwerkt kan men verder gaan in het systeem van KPN, zei een telenofiste van KPN tegen mij

Na 1.5 jaar gekloot met opleverdatum van glasvezelaansluiting dat steeds verplaatst werd ,heb ik de upgrade naar glasvezel maar opgezegd, omdat ik nog steeds geen werkende glasvezelansluiting heb. 

(iets met gemeente/woningbouw en infratructuur problemen)

 

De opzegging van glasvezelupgrade is doorgevoerd een maand of 2 geleden, en helaas zie ik nog steeds geen verrekening in de laatste factuur van KPN.

 

Mochten jullie nog iets voor mij kunnen doen aan het misgelopen voordeel (15 maanden maal EUR 35.-), graag!

Ik ben nog steeds klant van KPN,  via bonded VDSL.

 

alvast bedankt,

Greet.

(mochten ik hier een nieuw topic voor moeten openen, dan hoor ik het wel)

 

Reputatie 7
Badge +21

@Zelus-2 Wat vervelend dat de upgrade naar glasvezel niet is gelukt. Ik weet eerlijk gezegd niet of het mogelijk is om alsnog van deze korting gebruik te maken. Ik kan je zelf in ieder geval niet verder helpen hierin. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), wellicht dat de afdeling contracten nog iets voor je kan betekenen hierin. 

Reageer