Beantwoord

Kortingen ontbreken op factuur

  • 12 April 2024
  • 35 reacties
  • 255 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een klacht over mijn contract, er zijn daar een aantal kortingen op vermeld, maar nu krijg ik de eerste factuur en ontbreekt er 2 kortingen.

Ik kreeg na een aantal keren bellen iemand van “spoed en herstel “ aan de lijn maar die zegt dat het wel klopt.

waar kan ik mijn klacht kwijt .

Floris Heemskerk 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 April 2024, 20:17

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ze hebben al gereageerd, deze meneer zei dat die andere korting sloeg op mijn vorige contract maar dat kan niet omdat dit een korting van 9 maanden was a 15,- per maand.Hij ging nog een keer overleggen met zijn collega en belt mij nog een keer terug.

Ben je hier alweer over gebeld @Florisc? En zo ja, is het duidelijk geworden hoe het precies zit?

Hallo Maja, ik ben gebeld nadat ik opnieuw een klacht had ingediend omdat ze niet terug belden.

Ze waren er nog mee bezig zeiden ze, het is blijkbaar ingewikkeld.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben in tussentijd nog een klant tegengekomen die een dubbele korting te zien kreeg bij het bestellen en op de bevestiging, en heb nu jullie beide als voorbeeld doorgezet naar een achterliggende afdeling die dit in z'n algemeenheid gaat onderzoeken. Als ik vanuit daar wat hoor meld ik me hier weer @Florisc. Zou jij het ook willen laten weten als je vanuit de klacht gebeld wordt? 

Beste Maja,

Ik ben gisteren teruggebeld met de uitleg, 

Ik kreeg eerst een contract van 2 jr. aangeboden met een korting van 12 mnd. a 7,50 op Internet en 6 mnd.  a 5,00 op TV , daarna kreeg ik die voor een jaar met 6 mnd. respectievelijk 3mnd.

Ze zeiden dat het 2jarig contract al 2 dagen liep en het er daarom bijstond.

Raar verhaal maar zij vonden het plausibel , maar dan zet zet je er die bedragen er toch niet bij in het contract dat je per maand moet gaan betalen, ik blijf erbij dat ik een verkeerde voorstelling van zaken heb gehad. Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe het verder moet.

Groet Floris

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het ook erg merkwaardig en heel onhandig en verwarrend @Florisc 😕 Tot nu toe nog niets vernomen vanuit de andere afdeling, ben benieuwd of ze vanuit daar met dezelfde verklaring gaan komen.

Hier een klant met het zelfde probleem 

2 kortingen op één factuur.

Dus 2 2x maal meer betaald dan het contract aangeeft.

Ik hoor er niets meer over , denk er over na om een mediaprogamma in te schakelen want ze laten het gewoon doodbloeden .

Floris

Reputatie 7
Badge +20

Hier een klant met het zelfde probleem 

2 kortingen op één factuur.

Dus 2 2x maal meer betaald dan het contract aangeeft.

Ik bekijk jouw contract en facturen ook graag even @Syl66

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast  je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Ik hoor er niets meer over , denk er over na om een mediaprogamma in te schakelen want ze laten het gewoon doodbloeden .

Floris

Jouw situatie is onder de aandacht gebracht van de juiste mensen inmiddels @Florisc, maar in verband met de schoolvakantie zijn er veel mensen afwezig geweest de afgelopen week. Ik verwacht dan ook dat er komende week weer actie ondernomen gaat worden!

Profiel ingevuld

Floris

Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met de klantenservice. Hier ook het probleem uitgelegd.  2 kortingen overlapte elkaar qua datum. Waardoor ik op een mooi maandbedrag kwam. Via klanten service een nieuw jaar contract geregeld. Met een nieuwe korting. Die helaas wel maar een half jaar  geldig is. 

Wel netjes geholpen......

Reageer