Beantwoord

Kosten beginnen op de dag van installatie

  • 14 September 2022
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Badge

Beetje triest en teleurstellend dat er bij een nieuwe abonnee voor de dag van installatie aparte abonnementskosten in rekening worden gebracht. Dit had KPN toch gewoon bij de eerste maand kunnen beschouwen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2022, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @SiBot , swelkom bij het KPN-forum en bij KPN.

Welke kosten bedoel je precies?

Stonden de genoemde kosten ook niet aangegeven toen je een pakket koos?

bedoel je deze kosten:

Eenmalig

25,00

  • Activatiekosten

    25,00

Prijzen inclusief BTW

 

Badge

Hussel Internet 200 Mbit/s 1,68
Extra tv-ontvanger 0,16
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger 0,32
4K TV 0,08
Vast telefoonnummer 0,06

Voor de dag dat de monteur om 15.15u de installatie heeft opgeleverd.

Hallo @SiBot nu is het me duidelijk, dat had KPN inderdaad kunnen doen, maar KPN werkt zo niet.

Waar hebben we het over €2,30, 1 dag, je hebt er die dag ook al gebruik van kunnen maken.

Veel plezier met je abo.

 

Badge

Haha, ja zo denk ik er ook over (maar dan andere kant op redenerend);  je mag me een principiële man noemen. Bovendien, zoveel gebruik nu ook weer niet, 's avonds een paar uur TV en een update van de XBOX.

Reputatie 7
Badge +28

Haha, ja zo denk ik er ook over (maar dan andere kant op redenerend);  je mag me een principiële man noemen. Bovendien, zoveel gebruik nu ook weer niet, 's avonds een paar uur TV en een update van de XBOX.

Hallo @SiBot ,

Je kunt op de eerste dag van jouw abonnement dan meteen s'avonds een paar uur TV kijken en een update van de XBOX uitvoeren.

Dus dan is het niet raar dat je vanaf dag één moet betalen voor je abonnement. 

KPN is daar ook heel principieel in. 😉

 

Hallo @SiBot , of je het veel gebruikt of niet, is niet belangrijk, je betaalt je abo niet per uur, maar voor 24/7 beschikbaarheid, of je er nu wel of geen gebruik van maakt  maakt KPN niets uit, als je maar netjes de rekeningen betaalt over de tijd dat het beschikbaar is.

Â