Vraag

KPN abonnement beëindigd, Netflix eindigt dan ook automatisch?

  • 22 July 2022
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Als Netflix via KPN loopt en je beëindigt je KPN abonnement, dan betekent dit automatisch dat het Neflix account ook afloopt?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Juana81 , nee dat zijn en blijven 2 verschillende dingen, je zult beide apart op moeten zeggen.

Als je het Netflix-abo via KPN hebt afgesloten, dien je dat eerst op te zeggen en daarna het KPN-abo.

Als je Netflix rechtstreeks bij Netflix hebt afgesloten, maakt het niet uit.

 

Wat een rare regeling als KPN stopt met factureren voor hun abonnement zouden ze ook moeten stoppen met Netflix factureren en dit namens de klant moeten opzeggen.

Reputatie 7
Badge +10

Wat een rare regeling als KPN stopt met factureren voor hun abonnement zouden ze ook moeten stoppen met Netflix factureren en dit namens de klant moeten opzeggen.

 

Nee. Netflix is een dienst van derden, die enkel via de factuur van KPN loopt (met de bijbehorende korting) Je account is en blijft bij Netflix zelf. Voor, tijdens en nadat je KPN klant bent,

@DennisA78 dat bedoel ik dus, KPN blijft door factureren als je niet zelf eerst op zegt bij Netflix of je moet de facturatie op een makkelijke manier terug kunnen zetten direct naar Netflix.

. Daarom snap ik deze constructie niet, net als nu Disney+ ik zou er in ieder geval nooit.aan beginnen.

Die korting is trouwens op je factuur niet specifiek op Netflix en enkel als je ook mobiel afneemt maar dat terzijde.

@DennisA78, Het blijft zoals @Galdor68 zegt toch een zorg voor KPN, ook al wil men dit afschuiven, maar KPN treed op als tussen handelaar en de wet is daar strikt in, bij wie je koopt moet je zijn, alle andere zaken doen er niet toe en als de klant dit zelf geen probleem vind is er niks aan de hand, maar als de klant het op 1 punt wil houden moet je toch actie ondernemen als verkooppunt.

Dit gezegd hebbende, moet de klant dus we apart de dienst opzeggen, dus dat klopt weer wel, maar dit moet dus ook via dezelfde weg kunnen als dat het afgesloten is, dus via KPN.

Reputatie 7
Badge +24

@DennisA78, Het blijft zoals @Galdor68 zegt toch een zorg voor KPN, ook al wil men dit afschuiven, maar KPN treed op als tussen handelaar en de wet is daar strikt in

Welke wet? Ik ben oprecht benieuwd.