Beantwoord

KPN factuur niet correct, er mist korting

  • 23 December 2022
  • 9 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo, 

onlangs een sim-only abonnement aangeschaft met de volgende kosten: 

Nu krijg ik echter deze factuur: 

Het lijkt er op dat er 5 euro te weinig korting is toegepast. Kan dit hersteld worden? 

Mvg,

Marnix 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door RBxx 23 December 2022, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft een thuisabonnement van KPN? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarnixBat , zo te zien ontbreekt de Hussel Mobiel korting.

Heb je ook KPN internet Thuis? De Hussel Mobiel korting krijg je alleen als je op hetzelfde adres internet thuis hebt.

Als dat wel het geval is, kijk dan of je je nog moet aanmelden. Bij mij ging dat automatisch, maar je kan het hier controleren:  https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm  en alsnog regelen.

Hallo @MarnixBat wat betekent die voucher-korting, is dat een eenmalig iets?

 

Hallo @MarnixBat , zo te zien ontbreekt de Hussel Mobiel korting.

Heb je ook KPN internet Thuis? De Hussel Mobiel korting krijg je alleen als je op hetzelfde adres internet thuis hebt.

Als dat wel het geval is, kijk dan of je je nog moet aanmelden. Bij mij ging dat automatisch, maar je kan het hier controleren:  https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm  en alsnog regelen.

Hallo @RBxx dat is volgens mij gewoon de omschrijving korting, ik zie ook iets staan over voucherkorting.

 

Reputatie 7
Badge +21

De Hussel korting wordt anders vermeld, zie op mijn factuur: Korting op Mobiel

Gratis Onderling bellen ontbreekt ook bij TS, dat is ook een "Hussel” voordeel.

Ik heb inderdaad ook kpn glasvezel en tv, dus recht op de hussel-korting. De voucherkorting is van de black friday actie. Obv beide kortingen heb ik het abonnement afgesloten en er staat ook nergens vermeld dat de kortingen niet gecombineerd kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +21

Kijk dan of je je nog moet aanmelden. Bij mij ging dat automatisch, maar je kan het hier controleren:  https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm  en alsnog regelen.

Dank voor de tip! 
 

er stond inderdaad nog geen groen vinkje bij dit abonnement. Gek dat het niet automatisch gaat. Nu even kijken de komende maand of het goed gaat met de verschillende kortingen. 
 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan !

Het zou automatisch moeten gaan. Dat werkt ook meestal, maar soms gaat het fout…
Waarom? … Ik heb geen idee.