Beantwoord

KPN weigert opzegging afgelopen abbonement

  • 20 July 2023
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Mijn contact is meer dan een jaar geleden afgelopen, maar kpn weigert dit stop te zetten. Het is mijn recht wat KPN niks lijkt uit te maken, iemand bekend met juridische stappen hierin!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 July 2023, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

En welke rede geven ze dan op om het abonnement niet te beëindigen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Boukito, met opzeggingen kan ik je hier via het forum niet helpen maar het lijkt me dat je gewoon op kunt zeggen (met een maand opzegtermijn) als je buiten je jaarcontract bent.
Je kunt hierover echt het beste even met ons bellen op 0800-0402