Krijg herinneringen voor terugsturen apparatuur, maar is een maand eerder al verstuurd

  • 12 February 2024
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Hallo,

Mijn Kpn abonnement is per eind januari 2024 stop gezet ivm en tijdelijk verblijf in het buiteland.  Omdat ik eerder weg ging dan dat mijn abonnement was afgelopen heb ik, in overleg met de KPN 1 maand eerder het modem, tv ontvanger, en afstandbediening terug gestuurd naar het adres voor retournering van de apparatuur. Nu krijg ik al voor 2e keer het verzoek om de apparatuur terug te sturen, echter dit is al lang in jullie bezit. Wat gaat hier fout? En kunnen jullie dit in de administratie recht zetten?

Vriendelijke groet, 

 

Klaas van der Burg 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Klaas67 en welkom hier op ons forum!

Helaas gebeurt dit vaker :(Als het om de eerste herinnering zou gaan, had ik je het advies gegeven om deze te negeren omdat dit helaas vaker voorkomt. Maar ik begrijp dat jij inmiddels al een 2e herinnering hierover hebt ontvangen dus moet hier even actie op worden ondernomen. De snelste manier is door even te bellen met het gratis nummer 0800 0402. Mocht dat niet lukken omdat je nog in het buitenland bent, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je dan een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

Reageer