Vraag

Lukt niet om factuur Netflix via KPN te laten lopen

  • 19 November 2021
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Wanneer ik Netflix over wil zetten naar de KPN factuur, krijg al drie weken na de bestelling te hebben geplaatst het bericht dat het vanwege technische problemen nu niet lukt, en het later opnieuw moet proberen. Waar gaat dit mis?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Waarom zou je dit willen @AMJB? Ik doe dit niet met de volgende reden, zie deze topic:

Vandaar dat ik het niet via KPN laat lopen, want deze issue is nog steeds niet opgelost. 

Reputatie 7
Badge +10

Met de tweestapsverificatie, een extra ingebouwde veiligheid die je in mijnkpn kunt aanzetten en het wijzigen van je wachtwoord alvorens er externe diensten worden gekoppeld moet het geen enkel probleem meer zijn wat betreft de veiligheid.


Kijk hier hoe Netflix het beste gekoppeld kan worden.


@Dennis Schreve En eigenlijk is het geen issue vanuit alleen KPN, het gebruiken van overal hetzelfde wachtwoord door klanten waar gegevens van zijn gelekt bij data-hacks maakte dit mogelijk. Gebruik dus nergens hetzelfde wachtwoord en wijzig dit sowieso periodiek. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @AMJB, op welke manier probeer je Netlfix te bestellen? Via MijnKPN of via de tv-ontvanger? En wil je dan enkel de facturatie via KPN laten lopen en dat je vervolgens via Netlix zelf het account beheer doet? Of wil je het helemaal via KPN laten lopen?