Beantwoord

Mijn abonnement is 2 maanden geleden ingegaan, maar heb nog geen welkomstcadeau ontvangen

  • 22 August 2022
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

20 juni is mijn TV en Internet abonnement ingegaan.

Echter tot heden geen Philips TV t.w.v. 449 euro (welkomst cadeau) niet ontvangen.

ik heb op 19 juli 2022, had ik 0800 0402 opgebeld.  

Na 55 minuten is verbinding verbroken en tot heden ook geen reactie gekregen.

Kortom nog steeds heb ik geen officiële reactie ontvangen!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 25 August 2022, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

20 juni is mijn TV en Internet abonnement ingegaan.

Echter tot heden geen Philips TV t.w.v. 449 euro (welkomst cadeau) niet ontvangen..

ik heb op 19 juli 2022, had ik 0800 0402 opgebeld.  

Na 55 minuten is verbinding verbroken en tot heden ook geen reactie gekregen.

Kortom nog steeds heb ik geen officiële reactie ontvangen!

 

Admin: topics samengevoegd

19 juli moest 12 Augustus zijn om 16:49 gebeld: totaal 67 minuten gewacht en verbinding verbrak opeens

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Rotterdammer79, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Is jouw abonnement al langer actief, maar heb je nog geen Track & Trace ontvangen? Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Hoi @Rotterdammer79 @Denise_ ,

Hoe is het afgelopen met deze vraag? Ik wacht ook al 2 maanden op mijn welkomstcadeau. Sidekix zij eerst dat ik nog 2 weken moest wachten en toen ik na de 2 weken belde met SideKix werd de verbinding ook verbroken nadat ze me niet wou helpen en de laatste 2 weken nemen ze helemaal niet meer op of bellen/mailen ze niet terug.

@Denise_  ik heb niets ontvangen en bel ook niet meer naar KPN. Vraag me toch wel af, hoe ze proces bij KPN in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +16

Denise is op dit moment afwezig, vandaar een reactie vanuit mij.

In jouw bestelbevestiging staat een overzicht van jouw bestelling + het gekozen welkomstcadeau. Op basis hiervan verzorgt Sidekix de levering van het gekozen welkomstcadeau. Is het gekozen welkomstcadeau conform de bestelbevestiging (nog) niet geleverd, dan kun je met hen contact opnemen. 

Het zou zonde, om je welkomstcadeau te laten liggen! 🤔