Beantwoord

Mijn abonnement is te duur: opzeggen of niet?

  • 9 September 2023
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

Graag verneem ik wat de opties zijn mbt de kosten van mijn abonnement. Ik vind het veel te hoog geworden allemaal en als de kosten zi blijven, ga ik overstappen. 

icon

Beste antwoord door huistijger 9 September 2023, 13:22

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Graag verneem ik wat de opties zijn mbt de kosten van mijn abonnement. Ik vind het veel te hoog geworden allemaal en als de kosten zi blijven, ga ik overstappen. 

Maandag bellen met 0800-0402. Daar heeft men inzicht in wat u nu hebt en kunt u bespreken wat u graag zou willen. Wie weet, misschien is er een oplossing.

Overstappen met (ongeveer) de zelfde opties zal weinig opleveren denk ik. 

Als u uw forumprofiel helemaal invult kan een moderator eventueel ook meekijken. 

Badge +19

Wat betaald u nu en welke opties heeft u daarbij? De nieuwe abonnementsvorm kan wat voordeliger zijn.

 Abbponemengt gehad 3jaar aanvast slecht beeldweergave service slecht geen goed gevoel bij  kpn iets duurder se5vice goed gelijk een goede monteur erbij prima

Reputatie 7
Badge +7

 Abbponemengt gehad 3jaar aanvast slecht beeldweergave service slecht geen goed gevoel bij  kpn iets duurder se5vice goed gelijk een goede monteur erbij prima

Van deze tekst kan ik helaas geen brood bakken @berry1956 .

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RO_2023 
Je kunt nu ook bellen hoor

0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Reputatie 7
Badge +6

Ik zou  direct overstappen @RO_2023 

Ik ook opgezegt gisteren. Keiduur mobiel waar ik nog een jaar aan vast zit..die gaat er dan ook meteen uit. 8 euro duurder als waar dan ook maar in combi met tv en internet wat de helft van de tijd niet werkt of fxcking traag krijg je 2.50 korting..de gekken.
Internet net zo duur als kabel. Alleen maar ellende gehad 1 jaar lang.
Tv geen beeld of geluid. ben je aan het downloaden staat je tv stil.. game pc aan en de kids op de playstation een grote ellende.. een upload van 0.6. smorgens tv aanzet 30 minuten bezig alles aan de gang te krijgen. youtube kan je wachten op een filmpje. 100 bij 10 mb dat moet niet kunnen. En nu na een jaar korting de volle mep vragen voor hun berg ellende. Vlug terug naar ziggo!. Zelfs de kpn storing oplosser werkt niet bij een storing kan je op de buren hun wifi uitzoeken wat er met jou intenret aan de gang is!. Je bent meer bezig met resetten en wachten als je er gebruik van kan maken!.
En ik ben niet de enigste lees en hoor het overal. 

Ja u heeft maar een aantal keer gebeld zegt kpn. Klopt ik wachtte tot mij jaar om was!.
12 jaar lang ziggo gehad 1x storing gehad…
Kpn 3x de week feest. Monteur. modem reset tv kastje reset...zoek het maar uit vlug terug naar ziggo aansluiten en het werkt!.

Ik ging weg daar door de kosten maar kpn met hun zogenaamde aanbiedingen is net zo duur dus maakt het niks meer uit.

Bedankt voor de mededeling @Jeffrey Das en succes bij je nieuwe provider.

 

Reageer