Beantwoord

Mijn abonnementskosten zijn hoger dan huidige aanbod

  • 7 August 2023
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Mijn abonnementskosten van hussel internet 100mb/s zijn hoger dan jullie 200mb/s pakket. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 August 2023, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Sinds 23 januari is er een ander abonnement dan Hussel. De prijsstelling daarvan is anders. Internet is wat goedkoper. Zeker ten opzichte van een wat ouder Hussel abonnement waar mogelijk ook al 2 x inflatiecorrectie overheen gegaan is.

TV is daarentegen wat duurder dan in de abonnementen van voor januari 2023.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RoelS93 ,

 

Je kunt tegenwoordig je thuisabonnement verlengen. Er is op die manier een mogelijkheid om te besparen op je maandelijkse kosten door over te gaan op het nieuwe 2023-tarief en daarnaast zo de inflatiecorrectie te ontlopen.
 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook een nieuwe ontvanger. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

@Noordzee mijn 12 maanden lopen in januari '24 pas af, kan ik dan pas gebruikmaken van de lagere tarieven? Als ik nu wil wijzigen naar het 200mbps abonnement is het in de basis alsnog duurder dan de 50€ die aangeduid wordt in het stroomschema, namelijk €55,-.

Reputatie 7
Badge +28

Ja @RoelS93 ,

Dan kan je inderdaad pas in januari 2024 gebruik maken van de lagere tarieven. Je zult eerst jouw lopende contractperiode moeten uitzitten.