Beantwoord

Mijn eerste factuur klopt niet

  • 26 July 2023
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

Op mijn contract staat dat ik 25 euro per maand betaal voor mijn abonnement, incl korting. Vandaag krijg ik mijn eerste factuur met daarop de eerste maand, de komende maand en de eenmalige kosten. So far, so good. Alleen de bedragen kloppen niet. Ik moet nu 84.58 euro betalen in plaat van 75 euro. Er staan geen extra kosten op de aanvullende specificaties maar de bedragen kloppen niet. 

 

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door RBxx 26 July 2023, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

De eerste factuur is een overlapping en normaal gesproken wordt dat in de tweede factuur weer rechtgezet

Als het goed is kun je het in de factuur op bladzijde 2 e.e.a zien 

Bedankt voor je reactie. Voor de duidelijkheid: 


Ik heb 7.50 korting per maand, zie hieronder mijn contract:
 


Er staan dus geen extra kosten op de 2e pagina en er is geen overlap.

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy
 

Reputatie 7
Badge +21

Is er ook nog een KPN internet Thuis abonnement, geregistreerd op hetzelfde adres als het mobiele abonnement? Het Combivoordeel wordt alleen toegekend als beide aangemeld zijn.

Check eens in MijnKPN of jouw voordelen al actief zijn en meld je mobiel zonodig daarvoor aan.

Zie deze pagina → https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Dit is een goed antwoord. Hadden ze het niet moeten vermelden dat niet alles ‘aan’ stond voordat de eerste facturen gestuurd worden? Ze hebben alles gecheckt toen het contract opgemaakt werd namelijk. Lijkt me vreemd als ik dit achteraf alsnog ergens moet aanpassen/aanmelden en dat er eerst extra kosten in rekening gebracht worden. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lidy11550 , de voordelen worden automatisch toegekend als je in je bestelling hebt aangegeven dat je al andere abonnementen hebt bij KPN. Waar heb je het mobiele abonnement afgesloten? Dat lijkt niet direct bij KPN. De blauwe achtergrond/letters komt niet overeen met de groene huisstijl van KPN.

Nee via mobiel.nl, waar ik ook heb aangegeven dat ik internet heb via KPN. Daardoor is deze overeenkomst tot stand gekomen.

Reputatie 7
Badge +21

Dan lijkt het erop dat het ergens tussen die twee is foutgegaan. Het snelste is dan toch om het, zoals boven door mij aangegeven, alsnog zelf te doen.
Lukt dat niet, dan kan je ook KPN klantenservice bellen 0800-0402 om het Combivoordeel te laten activeren.

Ik heb het inmiddels al geactiveerd via jouw linkje, waarvoor dank. 

In de factuur staat ook eenmalig €25, aansluitkosten.

Reputatie 7
Badge +21

Prima @Lidy11550 , graag gedaan.

Reputatie 7
Badge +21

In de factuur staat ook eenmalig €25, aansluitkosten.

Maar die zijn terecht @jimny , daar ging de klacht niet over. Het ging om het ontbrekende Combivoordeel.

In de factuur staat ook eenmalig €25, aansluitkosten.

Maar die zijn terecht @jimny , daar ging de klacht niet over. Het ging om het ontbrekende Combivoordeel.

Oeps overheen gelezen @RBxxÂ