Beantwoord

Mijn persoonlijk verlengaanbod is hetzelfde als op de website

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik kan mijn abonnement verlengen. Nu log ik in op de verlengshop maar daar zijn de prijzen exact hetzelfde als in de gewone shop. 

Gaat er hier iets mis?

Ben helaas niet in de mogelijkheid om te bellen omdat ik buiten de EU zit.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 April 2024, 18:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wacht dan eerst maar eens totdat u weer thuis bent met verlengen. Dat lijkt me beter...

Wacht dan eerst maar eens totdat u weer thuis bent met verlengen. Dat lijkt me beter...

 

Waarom lijkt jou dat beter?

Badge +19

Maar waarom wil je verlengen? Het enige voordeel is dat je geen aansluitkosten hebt als bestaande klant. Er is geen persoonlijk aanbod of zoiets. Je abonnement loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar. 

Reputatie 7
Badge +24

Wacht dan eerst maar eens totdat u weer thuis bent met verlengen. Dat lijkt me beter...

Waarom lijkt jou dat beter?

Dan kunt u wel gewoon naar de klantenservice bellen.

Maar waarom wil je verlengen? Het enige voordeel is dat je geen aansluitkosten hebt als bestaande klant. Er is geen persoonlijk aanbod of zoiets. Je abonnement loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar. 

Ik wil graag verlengen met een nieuw toestel. Sorry niet vermeld bij de eerste post.

Reputatie 7
Badge +24

Maar waarom wil je verlengen? Het enige voordeel is dat je geen aansluitkosten hebt als bestaande klant. Er is geen persoonlijk aanbod of zoiets. Je abonnement loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar. 

Ik wil graag verlengen met een nieuw toestel. Sorry niet vermeld bij de eerste post.

En dat toestel word naar uw thuisadres gestuurd on Nederland. Wat heeft u daar aan als u in het buitenland zit? Is er überhaupt iemand thuis om dat toestel in ontvangst te nemen? 

Bij mobiele abonnementen is er helemaal geen aanbod. Er word niet met kortingen gewerkt. Alleen het toestel is goedkoper als in de losse verkoop. Dat is dus het "aanbod". Het goedkopere toestel dan in de losse verkoop. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bazzed,

Als het je doel is om te verlengen met een toestel, wil ik je net als Nick aanraden om te wachten tot je weer op je thuisadres bent aangezien het toestel daar naar toe gezonden zal worden. Tenzij er inderdaad iemand anders aanwezig is om het toestel voor je aan te nemen, bij een verlenging hoef je je niet persoonlijk te legitimeren.

Verder is een ‘persoonlijk aanbod’ niet een korting, maar een suggestie voor welk abonnement het best bij jou past, gebaseerd op je verbruik en huidige abonnement 🙂

Reageer