Beantwoord

MijnKPN geeft aan dat er een opende bestelling is waardoor ik mijn entertainmentpakket niet kan wisselen

  • 27 January 2023
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Reputatie 1

nou ik dezelfde probleem, mijn kpn id blijft maar aangeven lopende bestelling dus heb ik mijn entertainment pakket niet kunnen wisselen, er lastig dus allemaal.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 January 2023, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marianna1, welkom op ons forum! Dat is inderdaad wel lastig! Meestal krijg je deze melding als er nog een wijziging in het systeem staat. Denk bijvoorbeeld aan een eerdere bestelling van een zenderpakket, wijziging aan je abonnement of een verhuizing. In de meeste gevallen is het dan dus ook een kwestie van afwachten en het later nog eens proberen.

Als dat je niet bekend voor komt heb je daar natuurlijk weinig aan, heb je hierover ook al contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Die kunnen altijd even meekijken hoe alles er bij staat en actie ondernemen als er iets mis gaat.