Beantwoord

Mobiel abonnement opgezegd zonder reden

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Badge

Nog geen 2 maanden een nieuwe mobiele telefoon en zonder opgaaf van redenen wordt mijn abonnement over 4 dagen beĆ«indigd. Kontakt op nemen met KPN lukt niet, wordt steeds verwezen naar de KPN site. Vreemde club dat KPN. Ben ver in het buitenland dus kan nog een aardig probleem geven om thuis te komen, wat betreft tickets en hotelovernachting.Ā 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 9 December 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Frans10! Voor dit soort zaken kan je het best bellen met onze klantenservice. Vanuit het buitenland doe je dit door te bellen naar +31612001200.Ā 

Lukt het via die weg niet, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.Ā 

Laat ook hier dan nog weten of je verder bericht van ons gehad hebt. We zeggen niet zomaar een abonnement op. Je krijgt altijd bericht van ons. Kijk eventueel in je MijnKPN of daar iets staat.Ā