Beantwoord

Mobiele bestelling wel betaald maar direct geannuleerd

  • 2 April 2023
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Badge

Zojuist een Iphone 14 besteld en geld overgemaakt. Nadat de bestelling was bevestigd kreeg ik even later een mail dat de bestelling geannuleerd was omdat niet al mijn ingevulde gegevens overeenkomen met de gegevens bij jullie.  Oke dus €192 overgemaakt (wat uiteraard niet gelijk wordt teruggestort) en geen bestelling rijker. Ik denk neem even contact op met de klantenservice die tot 2000u bereikbaar is maar helaas eigenlijk zijn jullie voor elke vraag helaas niet open dus waarom staat er dan bereikbaar tot 2000u? De deal van extra geld voor inruilen van je oude toestel geld tot vandaag dus what to do? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 April 2023, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lisaaaa, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet gelukt is! Voor zover ik weet, zou je de klantenservice inderdaad gewoon tot 20 uur moeten kunnen bereiken op doordeweekse dagen. Heb je inmiddels via 0800-0402 iemand aan de lijn gehad? Ik kan de bestelling helaas niet voor je invoeren, dus ik kan je er verder niet mee van dienst zijn!