Beantwoord

Na beëindigen Digitenne liepen de facturen door, zou nu achterstand hebben?

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Op 14/9/2022 is mijn digitenne abo daadwerkelijk geëindigd. Toch probeerde KPN het abonnementsgeld voor oktober (!) te incasseren. Ik heb uiteraard die incasso voorkomen. Nu beweert KPN dat ik een schuld zou hebben van €1,53.

Bij wie - telefonisch lukt niet, ik sta uren in de wachtrij - moet ik zijn om deze administratieve ellende op te lossen? 

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 December 2022, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Donald Eend, welkom bij ons op het forum. Telefonisch is hiervoor vaak het beste inderdaad, dan kan je direct met de afdeling die over de betalingen gaat kijken.

Als een abonnement wordt opgezegd kan het zijn dat het de volgende factuur mist. Ik weet niet wat de periode van jouw factuur was, stel dat die periode een paar dagen voor de opzegdatum begint. De opzegging wordt dan uitgevoerd op de geplande datum, maar de factuur is er al op dat moment. Op de volgende factuur wordt het teveel (na de opzegdatum) betaalde bedrag dan weer teruggestort. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik weet niet precies wat de situatie is. Het zou kunnen zijn dat dat het. Hopelijk is het telefonisch inmiddels gelukt.