Beantwoord

Na bevestiging opzegging, nu toch nog factuur van KPN ontvangen

  • 5 November 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag, gisteren is er een bedrag van mijn rekening afgeschreven, terwijl een maand geleden een bericht hebt ontvangen dat mijn opzegging goed is aangekomen. Voordat ik ga storneren, wil graag weten wat de reden is dat KPN alsnog een bedrag heeft geïncasseerd. Gr. Khalid

*Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 November 2021, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Kardel, gaat het om een opzegging van jouw mobiele abonnement of betreft het een opzegging van jouw internet abonnement? Als je jouw profiel invult dan kan ik met je meekijken waarom je nog een factuur hebt ontvangen. Als je sneller duidelijkheid wenst kun je ook contact opnemen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402 of chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Dag Jeroen, het gaat om mijn internet abonnement.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kardel, Als je jouw profiel invult dan kan ik met je meekijken waarom je nog een factuur hebt ontvangen. Als je sneller duidelijkheid wenst kun je ook contact opnemen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402 of chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.