Vraag

Na opzeggen verbinding gestopt terwijl we tot 1 mei betaald hebben

  • 15 April 2023
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Overgestapt van Kpn naar een andere provider, dit toch direct gecanceld maar inmiddels hebben we geen Kpn verbinding meer. Ook al staat op de factuur dat we tot 1 mei betaald hebben, en dus verbinding zouden moeten hebben? Kan iemand hiermee helpen/herstellen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @AnJerW 

 

Heb je zelf opgezegd per 1 mei of gebruik gemaakt van een overstapservice?

Als het via de overstapservice is dan klopt het dat je verbinding stopt als de verbinding van je nieuwe provider werkend is opgeleverd.
Je nieuwe provider heeft dan aan KPN doorgegeven dat ze de verbinding kunnen stoppen.

Je krijgt het teveel betaalde weer terug op de eindfactuur van KPN.

Heb het inderdaad via de overstapservice laten lopen. Wel direct weer een nieuw contract afgesloten bij KPN in de hoop dat er geen wegval van service zou zijn. Nu moeten we 1,5 wachten tot we weer iets van internet hebben…

Reputatie 7
Badge +18

Die nieuwe provider was dus geen succes?

Helaas werkt dat niet zo, afsluiten gaat heel snel maar om daarna weer een nieuwe internet verbinding te krijgen moet dat door de hele bestellingsprocedure heen en dat duurt meestal wel een week of 2.

 

Kan iemand van KPN ons helpen?

Reputatie 7
Badge +7

heb je KPN al gebeld (0800 0402)?

Reputatie 7
Badge +15

@AnJerW Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je al geen diensten meer hebt en je diensten bij de nieuwe provider geannuleerd zijn. 

In dit soort situaties is het inderdaad het snelste om te bellen met mijn collega's op 0800-0402. 

Is dit ondertussen al gelukt? 

Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven?

Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@AnJerW Excuus, ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en contact hebt gehad met een collega. 

Er is een nieuwe bestelling gedaan en voor zover ik kan zien gaat deze 26-04 in. 

Hoi @Rutger_ ,

Bedankt voor je reactie.

Heb inderdaad mijn profiel al zo’n 4 jaar geleden ge-update omdat we al zolang lang zijn bij jullie. Helaas nu ruim een week zonder internet/tv. Blijf het eerlijk gezegd gek vinden dat niemand ons toegang kan geven. Alles is nog aangesloten zoals het voorheen was. 

Mocht je enige hulp kunnen bieden, heel graag. 

Reputatie 7
Badge +15

@AnJerW Het is helaas geen kwestie van een knopje omzetten. 

Omdat de verbinding beëindigd is geweest moet hij ook weer opnieuw worden opgezet. 

Ik heb ook geen mogelijkheid om het proces te versnellen. 

Klopt het ook dat je van mijn collega extra data op je mobiele nummer hebt gekregen?