Beantwoord

Na overstap extra kosten gratis monteur en factuur oude provider

  • 11 July 2022
  • 7 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Goedenavond, 

Melissa hier,

Ik wil het volgende kwijt. Op 7-7 jl. ben ik overgestapt van Ziggo(TV) en Tele2/Zonnet (bellen en internet) naar KPN.
Dit heb ik op 31-05 jl reeds afgesproken met KPN,

De monteur is netjes geweest en alles geïnstalleerd, bij binnenkomst heb ik aangegeven dat ik alles via de Wifi doet en dat mijn 2e tv een etage hoger staat.

Geen probleem vlgs de monteur, maar hij heeft er niet bij vermeld dat dat €129 extra ging kosten (Duo Pack Super Wifi 2.0 (Wifi6) 79,00 I-TV tuner aansluiten en activeren (optioneel meerwerk) 25,00), Hier maak ik bezwaar tegen. Bovendien zie ik dat er bij overstap 2 gratis wifi versterkers geleverd worden

En hoe regelt KPN de gratis overstap hulp? De factuur van Ziggo heb ik vandaag ontvangen, die gaat over heel de maand juli..

Graag uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Melissa

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Melissa T 14 July 2022, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bovendien zie ik dat er bij overstap 2 gratis wifi versterkers geleverd worden…

Een nieuwe klant krijgt een welkomstgeschenk. Dat kan 2 gratis SuperWiFi's zijn ja. Daar had u dan voor moeten kiezen. Maar waarschijnlijk heeft u voor de korting gekozen? Of gratis tv ofzo? Het is het 1, of het ander. Niet beide.

Hoe bent u op de gedachte gekomen dat een monteur bij u in huis alles gratis aan zou komen sluiten? Waarom dacht u dat da allemaal kosteloos zou zijn?

Reputatie 2
Badge

Hallo Nick, 

Het gaat er bij mij om dat de monteur niets heeft gezegd m.b.t. extra kosten, dat moet hij wel doen indien er extra kosten berekend gaan worden.. 

Verder is er bij het overstapgesprek niets aangegeven m.b.t. een welkomstgeschenk of extra korting.

De monteur is mij gratis aangeboden n.a.v.. het dit jaar stoppen van de analoge tel lijn van KPN zelf. 

Een overstap regelt KPN zelf, dus ik hoefde niets te doen...voorlopig heb ik een dubbele factuur..

 

Reputatie 7
Badge +24

U bent gewoon nieuwe klant. Elke nieuwe klant krijgt een gratis installatie monteur. Deze sluit de Experiabox/KPN Box aan. En 1 tv ontvanger. Voor overige werkzaamheden moet betaald worden.

Nou @Nick83 , Dan zou ik eens het licht opsteken bij Tele2/zonnet, (dat is al heel wat jaartjes oud zeg, zonnet is al even niet meer.)

Maar die leveren gewoon over het koper van KPN en Tele 2 wil (mag van mamma T-Mobile) niet over glasvezel leveren, maar er klopt in ieder geval 1 ding niet, overstap service kan niet op 2 verschillende dragers, volgens mij kan Ziggo kabel TV niet opgezegt worden met de overstap service dus kan volgens mij alleen de tele2 opgezegt zijn.

Reputatie 2
Badge

De extra kosten van de monteur...komen netjes terug, netjes van KPN😊,..(extra kosten voor 2 wifi versterkers en het instellen 2e tv.) De compensatie c.q. teruggave van een extra maand abonnement van Ziggo(TV) en Tele2(internet/vast bellen) is in behandeling, M.i. een onduidelijke procedure de overstapservice: mondeling aangegeven door KPN dat zij de overstap gaan regelen, echter ik had blijkbaar nog een keer zelf om de overstapservice moeten verzoeken na de bevestigingsmail van KPN m.b.t. mijn overstap naar KPN,,😮wordt vervolgd.

Reputatie 2
Badge

Inmiddels bericht gehad dat de overstapservice door een menselijke fout bij KPN niet uitgevoerd is door KPN, de extra maand abonnementskosten van mijn vorige providerskrijg ik terug. 🙂

 

Reputatie 7
Badge +17

@Melissa T super om te horen! Blij dat het op deze manier voor je is opgelost. 🙂