Vraag

Naam op factuur klopt niet en het lukt KPN niet om deze aan te passen

  • 5 July 2023
  • 14 reacties
  • 98 keer bekeken

Mijn naam op de factuur wordt niet juist geschreven. Ik heb de klantenservice hier al twee keer over gebeld. Er veranderd niks. 
Ga dus als mijn abonnement afloopt stoppen bij KPN. 
Als zo iets simpels al gecorrigeerd kan worden ….

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt


14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @BasFvB, welkom! Wat vreemd dat dit niet opgelost wordt voor je! Gaat het hierbij om de factuur voor je vaste of je mobiele diensten? En wat klopt er precies niet? Gaat dit om een typefout of om een hele andere naam? Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en in de persoonlijke opmerkingen de volledige correcte naam plaatsen? Via het forum mogen we niet zomaar alle wijzigingen doorvoeren, maar ik kijk graag met je mee.

Dag Marcia,

Ik heb de gegevens aangevuld. Mijn naam is met tussenvoegsel “van”. Zo sta ik ingeschreven bij KPN en ik wil dus dat mijn naam ook met tussenvoegsel op de factuur staat. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat zou ik zeker moeten kunnen regelen. Ik zie echter dat het op dit moment in de systemen wél juist staat. En ik ga er dus eigenlijk vanuit dat het op de factuur van augustus ook goed vermeld staat. Zou je me dit kunnen laten weten? Mocht het niet zo zijn, moet ik verder onderzoek gaan doen!

Oké, we wachten de factuur van augustus af. Ben echter bang dat het dan niet anders is daar dit nu al maanden speelt en de klantenservice hier twee keer mee bezig is geweest.

ik heb geen idee wat jou rol is in het bedrijf, en wat of jouw mogelijkheden dan anders zijn dan die van de klantenservice.

Dat het nu via deze weg verholpen zou moeten worden, geheel en public staat mij ook erg tegen. 

Oké, we wachten de factuur van augustus af. Ben echter bang dat het dan niet anders is daar dit nu al maanden speelt en de klantenservice hier twee keer mee bezig is geweest.

ik heb geen idee wat jou rol is in het bedrijf, en wat of jouw mogelijkheden dan anders zijn dan die van de klantenservice.

Dat het nu via deze weg verholpen zou moeten worden, geheel en public staat mij ook erg tegen. 

Hallo @BasFvB er staan geen privé-gegevens in het openbare forum.

De gegevens die je in het privé-deel van je profiel hebt vermeld, zijn alléén zichtbaar voor @Marcia_ en niet voor andere klanten, zoals ik.

@Marcia_ is een (zeer gewaardeerde) KPN-medewerkster en 1 van de moderatoren van dit klantenforum.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Oké, we wachten de factuur van augustus af. Ben echter bang dat het dan niet anders is daar dit nu al maanden speelt en de klantenservice hier twee keer mee bezig is geweest.

ik heb geen idee wat jou rol is in het bedrijf, en wat of jouw mogelijkheden dan anders zijn dan die van de klantenservice.

Dat het nu via deze weg verholpen zou moeten worden, geheel en public staat mij ook erg tegen. 

Het vervelende is dat ik daar geen melding van zie. Dus ik vertrouw in dit geval op m'n eigen conclusies. Mocht het in augustus weer niet goed gaan, dan zorg ik ervoor dat we het op een andere manier oplossen. 

Beste Marcia,

Vandaag de factuur ontvangen van augustus en mijn naam wordt nog steeds verkeerd geschreven, dus zonder voorvoegsel “van” erbij. Na ons laatste contact heb ik hier ook weer contact over gehad met de Klantenservice. Ik heb trouwens twee klantnummers bij KPN die samengevoegd zijn. Bij mijn oude contract werd mijn naam wel juist geschreven, dus die mogelijk moet bestaan.

Nu vind ik persoonlijk dat een forum bedoeld is om problemen die je thuis ervaart in het gebruik van producten te bespreken met elkaar. Dit is toch echt een probleem bij KPN zelf, en ik verwacht dan de oplossing van KPN. Maar goed, als jij een oplossing weet, heel graag!

Mvg. Bob.

Dag Marcia,

Toch nog maar weer gebeld met de klantenservice en nu doorverbonden geweest met andere afdeling. Het duurde even, doch de persoon die ik aan de lijn had zegt voor 100% zeker te weten dat het probleem nu is verholpen. Dus laten we september dan maar weer afwachten. Laat ik dan hoe dan ook weten of het goed is gekomen of niet.

Mvg weer!

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je het meldt! De collega heeft inderdaad de actie ondernomen die bij mij ook op het lijstje stond als dit toch niet goed ging. 

En ook in september is mijn naam op de factuur niet juist geschreven ☹️. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben alle systemen nog eens bij langs gegaan en kwam een instelling tegen die wij zelden gebruiken, waardoor ik hem eerder over het hoofd heb gezien. Daar stond jouw tussenvoegsel nog niet vermeld. Deze heb ik nu aangepast en na verversing, wordt het tussenvoegsel netjes vermeld. Waarschijnlijk heb je alle hoop dat het goed komt, inmiddels verloren.. Maar zou je toch nog naar de volgende factuur uit willen kijken? Mijn excuses!

Ik zal je laten weten hoe mijn naam geschreven staat op de volgende factuur in oktober. 

Mijn naam is nu goed geschreven. 
Dankjewel Marcia!

Reputatie 7
Badge +30

Superfijn! Heel erg bedankt voor je geduld, @BasFvB!

Reageer