Beantwoord

Naam op factuur klopt nog niet na contractovername

  • 19 January 2023
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Ik ben van zakelijk naar privé overgestapt met mijn Abbonementen, en wil dus mijn eigen naam op mijn faktuur hebben. Dit is al in September ‘22 gebeurd maar bedrijfsnaam staat nog steeds op mijn faktuur. Hoe verander ik dit?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 January 2023, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johannes57, welkom op ons forum!
Ben je met een contractsovername overgestapt? Het kan daarna een paar facturen duren voordat alles overal aangepast is maar met 2-3 facturen moet het overal wel rond zijn.

Kun je hierover eens met ons bellen op 0800-0402? Mijn collega's daar kunnen het nakijken en waar nodig een melding maken om het goed te laten ztten.