Beantwoord

Netflix stopgezet: KPN blijft incasseren

  • 13 September 2022
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Netflix abonnement opgezegd en geen account meer, toch blijft KPN abonnementsgeld afboeken.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 September 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Kees van den Engh, het is erg druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met jouw Netflix abonnement. 

Zo niet, controleer dan even goed hoe lang het geleden is dat je Netflix opgezegd hebt; hoe lang is dit geleden? Als je Netflix kort geleden uitgezet hebt, kan het zijn dat de nieuwe factuur al klaar stond. Het wordt dan verrekend op de volgende factuur. Heb je de optie uitgezet onder de ‘streamingsdiensten’ in MijnKPN? Controleer ook even in MijnKPN of Netflix aan of uit staat, als je nu inlogt en het nakijkt.