Beantwoord

Netflix wordt vooruit betaald, maar nu geen toegang meer tot Netflix na opzeggen ervan

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Vorige jaar heb ik een netflix abonnement genomen via mijn kpn abonnement. 

Afgelopen week zijn de kosten voor mijn netflix account geïncasseerd door kpn. 

Vandaag heb ik mijn netflix abonnement opgezegd via kpn, en heb ik direct geen toegang meer tot mijn netflix account (geen actief account meer). 

Irritant want de kosten voor netflix zijn deze week wel al geïncasseerd, en ik wil de komende 4 weken nog toegang tot netflix. 

 

Mijn kpn id:

***

 

Voornaam :

Zi**

 

Achternaam:

Tj** * *****

 

 

icon

Beste antwoord door GeSp 26 July 2023, 00:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ZicoT 

 

Dat het pakket gelijk stopt na uitzetten hoort zo.
De zender/entertainment pakketten zijn na de 1ste maand per dag uit te zetten en stoppen dan meteen, het eventueel vooruit betaalde termijnbedrag krijg je op de volgende factuur weer terug.
Zie deze pagina bij de Vragen over zenderpakketten aan- of uitzetten: https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.
 
Als je dus nog netflix wil bekijken voor 1 maand moet je hem weer aanzetten en na 1 maand weer uitzetten.