Beantwoord

Niet nagekomen serviceverplichtingen en verwarring na verkoopgesprek

  • 24 March 2024
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Serviceprobleem Indiening

Introductie:
Enkele weken terug benaderde de verkoopafdeling ons met een aanbod voor een gecombineerde mobiele en internetdienst. Ze stelden vier mobiele nummers en een 100 MB internetverbinding voor, onder de voorwaarde dat het aanbod beter zou zijn dan onze huidige situatie. Onze huidige setup bevat MESH-versterkers verdeeld over drie verdiepingen.

Aanbod Details:
De verkopers beloofden vier ongelimiteerde mobiele lijnen voor bellen of sms, waarbij één lijn ongelimiteerde data heeft en de andere drie 100 GB data delen. Daarnaast zou onze internetverbinding versterkers krijgen voor drie verdiepingen.

Problemen:
Na een maand wachten was één van de nummers nog niet overgezet. Verder is onduidelijk hoeveel data we daadwerkelijk ontvangen hebben; één nummer toont een limiet van 150 minuten/sms. Toen de technicus voor het internet arriveerde, bleek dat versterkers niet in onze bestelling stonden. Hij adviseerde om de deal te annuleren en opnieuw te verzoeken.

Financiën:
De afgesproken prijs voor de complete service was €104 per maand.

Huidige Status:
Hoewel de verkoopmedewerkers vriendelijk waren, is de status na ons gesprek onduidelijk. We willen graag weten wat ons huidige account inhoudt en wat de exacte kosten zijn.

Verzoek:
Wij vragen om het oorspronkelijk aangeboden pakket te ontvangen, zoals besproken via de telefoon, of de mogelijkheid om de hele deal te annuleren.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 March 2024, 08:11

Bekijk origineel

2 reacties

Dit lijkt me een zakelijk iets @DHIRSCH of heb ik het mis?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DHIRSCH, welkom op onze community!
Voor wijzigingen aan je abonnement kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402, als het om een zakelijke aansluiting gaat op 0800-0403

Reageer