Beantwoord

Nieuw abonnement besteld, maar e-mailadres staat verkeerd

  • 29 July 2023
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Vandaag verlengdt met een nieuwe abo met telefoon,

Nu staat er op de aankoopbon mijn emailadres die eindigt op kpn.com?  Ik heb ook niks ontvangen in de mail qua bevesteging of track and trace. De link via sms geeft ook kpn.com aan.

Terwijl in mijn kpn id het wel goed staat, dus kpnmail.nl

Maandag maar bellen of dit wel goed gaat of hoef ik me nu geen zorgen te maken.?

icon

Beste antwoord door acroporabonsai 29 July 2023, 22:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Track and trace inmiddels bekend👍

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @acroporabonsai. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en heeft een collega jou inmiddels verder geholpen?