Beantwoord

Nieuw abonnement niet opgenomen in de KPN voordelen

  • 9 July 2023
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een nieuw mobiel abonnement voor mijn zoontje afgesloten. Omdat dit het 4e mobiele abonnement bij KPN is, naast TV en internet, zou dit abonnement 14,- euro p.mnd. moeten kosten. Dit staat ook in het contract van Belsimpel. Wij hebben nu echter een factuur van 16,50 euro.

Ik heb het telefoonnummer toegevoegd in de KPN-app, maar als ik inlog op mijn KPN vind ik het nummer hier niet terug. Het lukt ook niet om deze hier toe te voegen.

Hoe krijgen we dit opgelost?

Mvg,
TToppie

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 July 2023, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TToppie ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

Hallo Noordzee,

Bedankt voor je reactie, maar ik denk dat dit het probleem is. 
Betreffend mobiel nummer staat wel tussen mijn producten, maar niet in het overzicht van voordelen. Als ik deze hier wil toevoegen, lukt dit niet...

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @TToppie. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw nieuwe mobiele abonnement zelf toe te voegen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Hallo @Vikash, ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel.

Vandaag wilde ik MB's delen in de app, maar dit lukte ook niet. Zou fijn zijn als dit probleem snel kan worden opgelost, zonder dat ik heel lang in de wacht moet bij de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TToppie! Ik heb voor je gekeken. Ik zie 4 mobiele nummers in de huidige registratie. Ik heb de eindcijfers van alle nummers in de “Persoonlijke opmerkingen” van je profiel gezet. 

Wil je bevestigen dat het data delen tussen alle 4 de nummers nu lukt? Als dit niet het geval is, laat dan nog de eindcijfers weten van het nummer waarmee het niet lukt. Dan zet ik het door naar de technische dienst.