Beantwoord

NL Mobile Meastro wordt ten onrechte geïncasseerd via KPN factuur

  • 5 December 2022
  • 7 reacties
  • 890 keer bekeken

Goedemiddag! 

 

Een tijdje geleden kwam ik er achter dat er maandelijks 10 euro geïncasseerd werd via mijn KPN facruur.

Ik heb met jullie gesproken uiteraard, het zou om een abonnement gaan, nog nooit van deze app gehoord. 

Na jullie informatie met NL Mobile Maestro gesproken, abo zou stop gezet worden en ik mijn bedrag terug krijgen. Inmiddels 4 weken verder en nog niets mogen ontvangen.

 

Nu mijn vraag:

Waarom kunnen jullie mij het bedrag zelf niet crediteren? het bedrag wordt op mijn factuur geschreven ik betaal daar door 10 euro extra. 

Jullie kunnen toch ook 10 euro in vermindering brengen?

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 10 December 2022, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Tmrjry en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag ook stelt! Als provider zijn wij niet meer dan een doorgeefluik als het gaat om dit soort abonnementen gaat. Het geld wat je hiervoor betaalt, gaat niet naar KPN maar naar NL Mobile Maestro. Dat is ook de reden dat wij deze kosten niet crediteren, dat zou (alles bij elkaar opgeteld) een hele dure aangelegenheid voor ons worden ben ik bang. Nu begrijp ik wel dat je na 4 weken wachten wel wil weten waar je aan toe bent en daarvoor zou ik je willen adviseren om nog even contact te zoeken met deze partij (NL Mobile Maestro). Meer informatie over dit onderwerp kun je ook teruglezen op onze kennisbank!

Dag. Ik heb dus hetzelfde probleem. Bel hun nummer wat op de site staat maar krijg niemand aan de lijn, ook ik heb me nooit aangemeld voor deze dienst, hoe kan het geregeld worden dat er geen geld meer door hun wordt geïncasseerd 😥

Dag. Ik heb dus hetzelfde probleem. Bel hun nummer wat op de site staat maar krijg niemand aan de lijn, ook ik heb me nooit aangemeld voor deze dienst, hoe kan het geregeld worden dat er geen geld meer door hun wordt geïncasseerd 😥

Op https://www.payinfo.nl/ kun je zien welke abbonementen er aan je telefoonnummer zitten en afmelden/blokkeren.

Geld terug krijgen van die partij gaat vast lastig zijn.

Zou goed zijn van kpn als ze deze partij blokkeren op hun netwerk als er nog meer slachtoffers melden.

Dankjewel. Had hier al op gekeken maar zij staan hier niet eens tussen. Dat maakt het nl nog vreemder 🤔🤔

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel. Had hier al op gekeken maar zij staan hier niet eens tussen. Dat maakt het nl nog vreemder 🤔🤔

Goedemorgen @RachèlO en welkom hier op ons forum!

Is het inmiddels nog gelukt om met deze partij in contact te komen? 

Dag. Ja ik heb inmiddels dit bedrijf gesproken. Heel vaak en lang geprobeerd te bellen maar uiteindelijk gelukt. Het blijft vreemd omdat ze aangeven dat ik een spelletje gedownload heb maar dit is absoluut niet het geval. Ook mijn kind (van 15 jaar) wat ze dan aangeven “zeer waarschijnlijk heeft uw kind iets gedownload”  zit nooit op mij telefoon. Ze hebben nu opdracht gegeven aan KPN om het geld te retourneren. Ik ben benieuwd of dit gaat gebeuren en of dit allemaal echt in gang is gezet 🙏🏻

Reputatie 7
Badge +12

Dag. Ja ik heb inmiddels dit bedrijf gesproken. Heel vaak en lang geprobeerd te bellen maar uiteindelijk gelukt. Het blijft vreemd omdat ze aangeven dat ik een spelletje gedownload heb maar dit is absoluut niet het geval. Ook mijn kind (van 15 jaar) wat ze dan aangeven “zeer waarschijnlijk heeft uw kind iets gedownload”  zit nooit op mij telefoon. Ze hebben nu opdracht gegeven aan KPN om het geld te retourneren. Ik ben benieuwd of dit gaat gebeuren en of dit allemaal echt in gang is gezet 🙏🏻

Bedankt voor de heldere terugkoppeling @RachèlO :)
Fijn dat je inmiddels contact hebt gehad met de desbetreffende partij en dat zij de opdracht hebben gegeven om de kosten te retourneren. Ik ga er vanuit dat dat helemaal goed gaat komen!