Beantwoord

Nog een factuur na overstap ontvangen

  • 13 December 2022
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo ik heb een factuur gekregen voor internet en tv. Deze loopt door in 01-2023.

Op 02-12-22 ben ik overgestap naar een andere provider.kan de factuur aangepast worden ?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 December 2022, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @R.V.D.L als je tussen 2 factuurperiodes door overgestapt bent naar een ander volgt er nog een keer een slotfactuur waarin het teveel of te weinig betaalde verrekend wordt.

 

Reputatie 2

Het is geen slotfactuur

 

Hallo @R.V.D.L het klopt dus zoals ik schreef, je bent tussen 2 factuurperiodes overgegaan naar een ander, tussen 11-11 en 11-12, dan volgt er op 11-01-2023 een slotfactuur en ontvang je het teveel betaalde weer terug.

 

Reputatie 2

De vorige factuur was tot 10-12-22 van deze factuur moet ik nog geld terug krijgen. Periode 02-12-22  tot 10-12-22

Op huidige factuur staat een bedrag vermeld van diensten die ik niet meer kan gebruiken.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @R.V.D.L!

Ik begrijp dat je een vraag hebt over een ontvangen factuur na de overstap naar een andere provider. Na het opzeggen van een abonnement, ontvang je automatisch een eindafrekening.
Deze laatste factuur bestaat uit:

  • de laatste verbruikskosten (indien van toepassing)
  • de te veel of te weinig betaalde abonnementskosten (indien van toepassing)

Als je geld van ons terug krijgt, dan maken wij dit over naar het bij ons bekende rekeningnummer. Daarna stoppen wij de automatische incasso. Daar hoef je zelf niets voor te doen.


👉🏾 Soms kruisen de opzegging van het abonnement en onze normale maandelijkse factuur elkaar. In dat geval ontvang je eerst nog een normale factuur. Pas na deze normale factuur ontvangt je de laatste factuur en eindafrekening.

Ik denk, net als JanD, dat dit nu bij jou het geval is.

Wil je de eindafrekening in januari afwachten?
Aan je screenshot te zien, ontvang de facturen altijd rond de 11e van de maand. Je zult dan rond de 11e van januari de eindafrekening ontvangen.
 

Ik ga er vanuit dat alles dan automatisch rechtgetrokken wordt. Zo niet, trek dan hier weer aan de bel.