Vraag

Nog geen reactie op aangetekende brief van 27 september

  • 10 October 2022
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Badge +2

Goedemiddag,

 

Heb KPN een aangetekende brief gestuurd 26/9/2022 deze is in ontvangst genomen 27/9/2022.

Er zit een reactie termijn op van 10 werkdagen, Er is tot op heden nog geen schriftelijke reactie gekomen dit zou betekenen dat jullie als KPN nu in gebreke zijn. Morgen zal de laatste brief eruit gaan de ingebrekestellingsbrief. Dit is de laatste kans om te komen met een oplossing zo niet zullen wij overgaan tot ontbinden van de overeenkomst en de totale schaden zullen wij gaan verhalen bij KPN.

Ik vind dit uitermate kwalijk ik verwacht dat de medewerken van dit forum dit door gaat zetten naar afd: Legal gezien ik telefonisch niet verder kom.

Ik als klant wacht nu al 3 maanden op een oplossing m.b.t mijn klacht.

Ik wil dan ook geen onzinnige reacties op mijn bericht, ik wil dat een medewerker dit doorzet naar de juridische afdeling gezien alleen zij hier iets mee kunnen. Ik verwacht dat dit gedaan wordt en wel per omgaande. 

 

Hoogachtend,

Mw. Aten


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je zit op een klant helpt klant forum, niet echt een geschikt medium om navraag te doen over een aangetekende brief 🤷🏼‍♀️

Badge +2

Je zit op een klant helpt klant forum, niet echt een geschikt medium om navraag te doen over een aangetekende brief 🤷🏼‍♀️

Als je niets verneemt van KPN moet je alle kanalen aanboren!! Het doorzetten naar de juiste afdeling is een optie, wacht maar tot je zelf in zo een situatie zit😉!  Daarbij komt dat op dit forum wel degelijk medewerkers van KPN zitten wellicht kunnen zij toch iets betekenen. Niet geschoten is altijd mis. 

Je zit op een klant helpt klant forum, niet echt een geschikt medium om navraag te doen over een aangetekende brief 🤷🏼‍♀️


@Parossa 
Zie

Met de nodige inbreng van KPNers

Maar een topic doorgeven aan een juridische afdeling? 

 

In dat andere topic staat dat er gebeld wordt met een update?

Badge +2

Maar een topic doorgeven aan een juridische afdeling? 

 

In dat andere topic staat dat er gebeld wordt met een update?

Laat mij maar, neem maar aan van mij dat ik dit doe met een goede reden!! Ben nl al 3 mnd bezig 

Dat geldt toch niet voor jou alleen?

ik lees in het topic dat er al mensen gebeld zijn met een oplossing.

Reputatie 7
Badge +8

Zoals ik lees zijn er al mensen die gebeld worden met oplossingen dus denk dat als jij je daar ook gemeld heb dat je ook vast een belletje of iets gaat krijgen.

Daarbij was er al wat aangeboden wat zou komen nadat het probleem was opgelost