Beantwoord

Nog geen sms ontvangen dat KPN abonnement vandaag in zou gaan

  • 23 August 2022
  • 5 reacties
  • 194 keer bekeken

Vanaf vandaag zou ons KPN abbonoment ingaan. 
echter nog geen sms ontvangen en ook werkt het niet nadat het is aangesloten. 
 

wat nu?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 23 August 2022, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Robbin en daphne! Welkom op het forum.

We zijn ondertussen een paar uurtjes verder. Hebben we de verbinding voor jullie geactiveerd? Probeer, ook als je geen sms gehad hebt, het modem wel aan te sluiten. Gebruik daarvoor de bijgeleverde installatiegids. Als je na een half uur geen diensten hebt, probeer dan eerst nog een reset van het modem

Als dat daarna geen diensten hebt, bel dan eerst met 0800-0402. Via die route heb je altijd het snelst antwoord op vragen waar haast bij is.

Als het daarmee ook niet lukt vul dan je profiel in. 

Laat hier even weten of jullie via een van deze tips de oplossing hebt gevonden. Of dat jullie verdere hulp nodig hebben bij het opleveren van de verbinding. 🙂

Helaas nog geen verbinding ook na reset modem niet, en ook nog geen sms ontvangen. 
 

mijn profiel is trouwens ook ingevuld, ik heb helaas geen tijd om 30minuten in de wacht te staan aangezien ik ook aan het werk ben.

Reputatie 7
Badge +17

@Robbin en daphne wil je nog aangeven wanneer je de laatste reset hebt gedaan? Als dat langer dan 2 uur geleden is doe die dan nog 1 keer voor de zekerheid. 

Ik wil verder aanraden een monteur in te plannen. Als dat in verband met werk op specifieke tijden niet uitkomt, bel dan wel de klantenservice. Anders kan ik de afspraak voor je op het eerstvolgende tijdstip zetten.

Hi Bram,

 

de reset heb ik half 45 minuten geleden gedaan. 
monteur lijkt me misschien overbodig, kan jij wel zien of de aansluiting al actief is? Als deze nog niet actief is verklaard dat natuurlijk een hoop

Reputatie 7
Badge +17

@Robbin en daphne de verbinding staat klaar voor installatie. Zodra het modem gekoppeld is moet deze ingeladen worden. Als dat niet het geval is kan je nog kijken of alle kabels op de juiste plek zitten. Maar zeker met de installatiegids moet dat niet een obstakel zijn.

Als het daarmee niet lukt dan is een monteur de beste volgende stap.