Beantwoord

Onbekend bedrag streamingdienst voor gaming op Sim Only factuur

  • 13 September 2022
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Op de laatste factuur van mijn SIM only abonnement staat een bedrag van 10 euro aan een of ander bedrijf. Bij navraag bij KPN bleek dat een soort streamingsdienst voor gaming te zijn. Op het moment van de afschrijving was ik ergens bij een sportclub op bezoek en heb zeker geen opdracht gegeven om iets digitaal af te nemen, laat staan dat het op de rekening van mijn mobiele telefoon komt. Sterker nog, ik wist helemaal niet dat zoiets mogelijk was,  dat externe bedrijven iets op de KPN factuur kunnen zetten en de KPN toestemming geeft zomaar geld af te schrijven en dan het geld naar hen doorsluizen. Ik heb het desbetreffende bedrijf zoals KPN voorstelde gevraagd de afschrijving teniet te doen en een eventueel foutief gestart abonnement te annuleren. Daar heb ik geen antwoord op gekregen tot dusver. De KPN doet hier verder niks aan terwijl KPN zonder toestemming mijn geld heeft afgeschreven tbv een derde partij waar ik niks mee te maken heb. Dat kan echt niet. KPN moet dit rechtzetten. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 September 2022, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @lapoltrona en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je verbaasd opkijkt als je dit ineens op de factuur ziet staan. Ik vermoed dat dit om Sora Stream gaat, klopt dat? Waarschijnlijk staat de mogelijkheid voor betalen via de factuur dan aan. In het topic over Sora Stream kun je vinden hoe dit zit, en hoe je het weer uitzet. Ik raad je aan om de stappen daaruit op te volgen, en hopelijk heb je snel reactie van de dienst zelf wat betreft het teniet doen van de kosten!Â