Beantwoord

Onbeperkt bellen niet geactiveerd, niet kloppende factuur nu ontvangen

  • 10 October 2022
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Badge

Voor de derde maal gaat het fout met onbeperkt bellen.

Met vakantie uitgezet, bij terug komst kon ik de optie van aanzetten niet meer vinden (Staat vreemd genoeg nu onder internetopties) en onbeperkt bellen weer geactiveerd door medewerker van de KPN,

Maar…. als ik het via de KPN klantenservice laat doen gaat het ALTIJD FOUT!!!!

Ondanks bevestigings mail en bij product overzicht waar bij onbeperkt bellen voor nederland bij staat

krijg ik een factuur waar bij onbeperkt bellen NIET bij staat en kosten voor bellen dus zijn berekent!!

Ook de factuur klopt in zijn geheel NIET!!! In tussen contact opgenomen met klantenservice dus weer de volgende factuur afwachten i.v.m. credit nota

En dat nu al voor de derde maal!!!  Kan dit niet beter???

 

icon

Beste antwoord door Ladybirds1946 13 October 2022, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ladybirds1946! Vervelend dat het (steeds) fout gaat. Wel lees ik in je bericht dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Is vanuit hier de oplossing gegeven?

Ik snap je vraag heel goed. En het is inderdaad niet onze bedoeling dat je voor dit soort dingen meerdere keren contact moet hebben. Als er iets niet goed gaat bij het afhandelen hiervan, laat het dan hier weten. Ik help je graag verder. 

Badge

Jazeker contact gehad met klantenservice! Als het goed is, staat bel onbeperkt nu aan en is bij de volgende factuur het teveel betaalde in mindering gebracht. Maar blijft vervelend dat je dit niet kan aanpassen zonder problemen van niet correcte factuur😐 En je dan weer aan de bel moet hangen met een lange wachttijd!

Reputatie 7
Badge +17

@Ladybirds1946 dat snap ik. Voor nu ben ik in ieder geval blij dat het ist opgelost. Ik zal daarom het topic sluiten. 

Mocht er toch nog hulp nodig zijn hoor ik het graag. 🙂

Badge

Nou...hoop dat het wordt opgelost...is nog afwachten wat de volgende factuur brengt !!!