Vraag

Ondanks Overstapservice toch een dubbele rekening

  • 22 April 2024
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Wij hebben gebruik gemaakt van een aanbieding waarbij inbegrepen was dat kpn de overstap zou regelen voor ons , daar ook een bevestiging van gehad , maar nu blijkt dat het helemaal niet is gebeurd en wij nu met dubbele rekeningen zittenĀ 


6 reacties

Badge +19

Dan is er iets niet goed gegaan @Peter 1959Ā . Heb je inmiddels zelf je vorige provider opgezegd? Dat raad ik je wel aan.Ā 

Dat heb ik zeker gedaan maar moet nu wel 2 maanden dubbel betalenĀ 

Badge +19

Over een paar dagen gaat een moderater hierop reageren en je helpen.Ā  Komt goed!

Mijn postcode is trouwens ********************

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacyĀ 

Badge +19

Mijn postcode is trouwens **************

Dat moet je hier snel weghalen want iedereen kan dit zien. Zet die gegevens veilig in je profiel. Daar zijn ze alleen te zien voor jou en de moderater.Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Peter 1959Ā en welkom hier op onze Community!

Wordt op de opdrachtbevestiging die je van ons ontvangen ook expliciet aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice? Check dat voor de zekerheid wel eventjes. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan wil ik je aanraden om hier een officiĆ«le klacht over in te dienen.Ā  Onze collega's van de klachtenafhandeling zullen dit dan in behandeling nemen en hierover (binnen 10 werkdagen na het indienen van de klacht)Ā contact met je opnemen.Ā 

Reageer