Beantwoord

Oneens met 10 euro bezorgkosten na omruil Digitenne op factuur 21-08-2022

  • 23 August 2022
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goede morgen,

Kan een KPN medewerker van dit Web/Forum deze klacht oppakken?

Wat is het geval:

Wij hebben in juli 2022 een technisch defect Digitenne kastje gehad. Ik heb toen gebeld met KPN/Digitenne  en de dame in kwestie zou zorgen dat het kastje werd omgeruild voor een nieuwe.

Na een week was het nw Digitenne kastje nog steeds niet ontvangen.

Toen heb ik weer gebeld en kreeg een mannelijke collega aan de telefoon die zei, dat de voorgaande dame met de aanvraag voor omruiling de verkeerde route had gevolgd en daardoor was de aanvraag afgewezen. 

De mannelijke collega zou zorgen dat ik de volgende dag een nw Digitenne kastje in huis zou hebben.

Dat is gelukt. De volgende dag stond er een koerier aan mijn huisdeur met inderdaad een nw Digitenne kastje. (ter plekke is het kapotte Digitenne kastje en het nw Digitenne kastje omgeruild).

Nu krijg ik de factuur van 21-08-2022, en daar staat tot mijn verbazing € 10,-- bezorgkosten op omdat het aan huis is afgeleverd. Die kosten zijn mij NIET medegedeeld, sterker nog, ik heb er naar gevraagd en mij werd verteld dat het kostenloos was.

Als men mij had verteld dat ik het gratis bij een “Primera winkel vestiging” had moeten ophalen, had ik dit ook prima gevonden, maar ook dit is mij niet aangereikt.

Ik ben het dus oneens met de factuur, en wil graag creditering van de € 10,-- die mijns inziens onterecht is berekend.

Graag reactie.

D.W. den Ouden

(Digitenne / Klantnummer staat in profiel)

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 August 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @BC den Ouden, bedankt voor het contact opnemen via ons forum!

Het omruilen van apparatuur kan via een servicepunt van PostNL in de buurt, dat is kosteloos. Of via een koerier aan huis, eenmalige kosten zijn - zoals inmiddels bekend - €10,-.
 

Nu krijg ik de factuur van 21-08-2022, en daar staat tot mijn verbazing € 10,-- bezorgkosten op omdat het aan huis is afgeleverd. Die kosten zijn mij NIET medegedeeld, sterker nog, ik heb er naar gevraagd en mij werd verteld dat het kostenloos was.

 

Gek dat er verteld is dat een omruilafspraak aan huis kosteloos is. 
 

Als men mij had verteld dat ik het gratis bij een “Primera winkel vestiging” had moeten ophalen, had ik dit ook prima gevonden, maar ook dit is mij niet aangereikt.

Ik heb de collega die je gesproken hebt, feedback gegeven. Kennelijk is deze niet op de hoogte van de mogelijkheden en de bijbehorende kosten: excuses hiervoor. 
Daarnaast heb ik de eenmalige kosten van €10,- gecrediteerd: dit zal verrekend worden met een volgende factuur.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, dan lees ik het graag.

Dank u wel voor de reactie en oplossing.

Vr gr BC den Ouden.