Beantwoord

Onmogelijk te reageren op een antwoord op dit forum

  • 24 April 2024
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ontving een bruikbaar antwoord op een vraag. Daarop wil ik reageren, maar dat lukt niet. Als ik klik in het desbetreffende venster, moet ik - uiteraard - inloggen. Als ik wil inliggen, verschijnt in rode letters een melding dat die functie tijdelijk onmogelijk is. Maar als ik op ‘mijn KPN’ inlog, lukt dat gewoon. Maar dan kan ik dit forum niet bereiken. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 April 2024, 18:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Maar u kunt wel een nieuw topic starten...?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @VictorQuint ,

Dat zal over dit topic gaan:

Je kunt daar gewoon een reactie plaatsen. 

Reputatie 1

Ik kan inderdaad een nieuw bericht plaatsen, waarop Nick83 (erg snel) heeft gereageerd. Maar ook als ik dat bericht wil beantwoorden (in het lege vak eronder), moet ik, begrijpelijkerwijs, inloggen,. En als ik wil inloggen, ontstaat een melding:

  

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

Maar hoe heb je deze laatste reactie dan geplaatst, @VictorQuint . En überhaupt dit topic gestart?

En een andere browser en op andere apparaten heb ik ook last van die verstoring en kan daar niets zelf plaatsen. Aleen meelezen. 

Het is dat ik op de nieuwe laptop nog ingelogd sta in Google Chrome. Anders kon ik helemaal niets. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @VictorQuint ,

Dat zal over dit topic gaan:

Je kunt daar gewoon een reactie plaatsen. 

@VictorQuint 

Klik op de link hierboven: 

Reputatie 7
Badge +21

Op dit moment is er een storing met het inloggen op het KPN Forum. Wanneer je probeert in te loggen met je KPN ID op het KPN forum krijg je een foutmelding te zien. Voor updates hierover, zie topic hieronder

 

Reageer