Beantwoord

Onterechte factuur m.b.t. monteurskosten ontvangen

  • 29 November 2021
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Al sinds begin september heb ik meermaals met KPN telefonisch contact gehad over een onterechte factuur t.a.v. monteurskosten. 
Kort samengevat: tijdens het eerste telefoongesprek (dat is opgenomen) is expliciet gevraagd of er kosten aan de monteur verbonden waren, en daar is (meermaals!) expliciet nee op geantwoord. Niettemin ontvingen wij na afloop een factuur. 

 

Over deze onterechte factuur heb ik intussen maar liefst 4 keer telefonisch contact opgenomen met KPN, waarbij steeds aangegeven dat deze factuur onjuist is. Steeds is mij terugkoppeling belooft, waarbij mij de laatste 2 keer is toegezegd dat er binnen een week uitsluitsel zou komen over het (vervallen van) de factuur. Dat is opnieuw niet gebeurd: ik heb niets vernomen. Intussen ontvang ik wel (automatische) factuur herinneringen.

Ik vind het erg klant-onvriendelijk dat ik steeds weer achter deze factuur aan moet, terwijl dit geheel buiten onze macht om is. Ik ben het bellen zat, en probeer het daarom op deze manier. 

Graag contact en/of bevestiging dat de factuur vervalt. 
 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 November 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi. Welkom op het forum. Al is 't voor een vervelende reden.

Dit kan alleen door een kpn moderator behandeld worden. Die komt hier nog. Opdat deze, zodra je aan de beurt bent (gaat best snel), direct even in je gegevens kan duiken heeft ie die wel nodig.

Zou je derhalve vast je profiel hier in willen vullen? Naam, postcode+huisnummer, woonplaats, klantnummer (internet). Plaats de gegevens niet hier bij je vraag. In je profiel kan alleen jij en de moderators deze zien.

Badge +19

Er worden geen kosten berekend als het probleem wordt veroorzaakt door iets wat tot het kpndomein hoort. Wordt een storing veroorzaakt door iets wat van u is dan worden er uiteraard wel kosten berekend.  

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Elieske! Los van het feit of de kosten wel of niet terecht zijn, is het wel vervelend dat je er zo achteraan moet zitten: excuses hiervoor!

Kort samengevat: tijdens het eerste telefoongesprek (dat is opgenomen) is expliciet gevraagd of er kosten aan de monteur verbonden waren, en daar is (meermaals!) expliciet nee op geantwoord. Niettemin ontvingen wij na afloop een factuur. 

Gesprekken met de klantenservice kunnen opgenomen worden in verband met trainingsdoeleinden; het zijn geen gesprekken waarop je kunt terugvallen. Van gemaakte afspraken sturen wij altijd een bevestiging per e-mail en/of SMS: dat is voor beide partijen leidend.
Ik wil graag nagaan wat ik eventueel voor je kan betekenen. Kun je aangeven waarom er een monteur moest langs komen?

Zou je derhalve vast je profiel hier in willen vullen? Naam, postcode+huisnummer, woonplaats, klantnummer (internet). Plaats de gegevens niet hier bij je vraag. In je profiel kan alleen jij en de moderators deze zien.

:point_up_2_tone4: en wil jij jouw klantgegevens nog toevoegen in jouw Forum profiel? Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!