Vraag

Onterechte herinneringen door een niet stopgezet KPN abonnement

  • 15 April 2024
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb in september een overstap aangevraagd van kpn naar odido. Odidio heeft deze overstap geregeld (dit is ook door Kpn telefonisch bevestigd). Ons abonnement bij kpn liep 16 november af. Al vanaf september ben ik hier dus al mee bezig. Ik bleef facturen ontvangen van kpn waar ik een aantal toen toch maar heb betaald onder het mom van het wordt wel weer rechtgezet.

Vanaf toen heb ik ongeveer 12 keer gebeld met jullie en gechat via facebook. Constant kwamen er andere verhalen en beloftes. 

in februari kreeg ik ineens een email dat mijn opzegging was afgerond? Heel bijzonder. Daarna volgde de eindfactuur. Fijn dacht ik, dan krijg ik ongeveer €95 terug. Maar nee, ik zou 33 euro terug krijgen maar daar ging 20 euro af aan herinneringskosten? Pardon ? 

Weer gebeld, het was helemaal fout gegaan bij kpn en het was niet de bedoeling. Ik kreeg een email adres doorgeven die ik moest mailen. Dit te hebben gedaan kreeg ik antwoord terug dat dat niet kon en zij enkel van de planning glasvezel waren. Dus weeeer bellen. Mijn verhaal gedaan en het zou uitgezocht worden en ik zou bericht krijgen. Dit was ik denk nu alweer meer dan een maand geleden. 

Maar nu komt er nog iets leuks. Vandaag krijg ik een email dat ik €108 moet betalen binnen 14 dagen anders komt er een incassobureau. 

 

Ik heb constant te maken met verschillende info, beloften en incapable medewerkers zo blijkt.

Ik ben echt heel erg klaar met Kpn en hoop dat iemand mij nu eens fatsoenlijk kan helpen!!! 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Harmtiessing, wat rot dat opzeggen en de vergoeding zo veel gedoe is geworden.

Ik raad je aan om allereerst naar die herinnering te kijken. Die kunnen we helaas niet zomaar wegstrepen of kwijtschelden. Als deze open blijft staan, gaat het daadwerkelijk naar een incassobureau. Dat zorgt enkel voor verdere problemen, daar wordt niemand beter van. Het beste is om, hoe vervelend ook, de openstaande factuur te betalen. Dan kan het later verrekend of vergoed worden en zijn er geen achterstallige betalingen meer die nog open staan.

Vandaar mijn advies toch opnieuw te bellen met onze klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's van afdeling facturatie kijken voor je na wat er nu open staat en helpen je verder. Dan kan dit eerst opgelost worden, en kunnen zij meteen ook voor je kijken naar het vergoeden van de periode dat je abonnement nog door heeft gelopen.

Reageer