Beantwoord

Onterechte kosten voor online aankoop Spotify

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds november 2022 krijg ik maandelijks 9,99 in rekening gebracht voor een online aankoop bij Spotify die ik niet heb gedaan. In mij Alles in 1 pakket van KPN zit Spotify gratis is, waarom zou ik dan nog een extra aankoop doen?

KPN en Sportify blijven naar elkaar verwijzen en geven beide aan niets te kunnen betekenen. Hoek kom ik van die maandelijkse kosten af en hoe krijg ik de onterecht in rekening gebrachte kosten terug? 

icon

Beste antwoord door Jan Klein 6 February 2023, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jan Klein en welkom op het forum! Ik snap dat je dan verbaasd opkijkt als Spotify extra op de factuur staat. 

Wanneer iets op je factuur staat als ‘online aankopen’, dan is het abonnement niet via ons afgesloten maar via de service zelf. In dit geval dus Spotify. Er is daarna gekozen voor dat het abonnement betaald moet worden via de KPN factuur en zo is hij op jouw factuur verschenen vermoed ik.

Dit kan alleen opgezegd worden door contact met Spotify zelf. Hopelijk is het dan snel geregeld! 

Beste Sanne,

 

Dank voor je reactie, maar dit verhaal heb ik inmiddels wel 20x van de klantenservice gehoord en 21x van Spotify die mij weer terug verwees naar KPN.

Maar laat maar zitten. Ik heb inmiddels contact gehad met de Backoffice van de klantenservice, die heeft mij afgelopen vrijdag gebeld en mij stellig beloofd dat ze het in orde gingen maken omdat de fout bij KPN ligt.

Vandaag hebben ze opnieuw gebeld met de mededeling dat zij het met Spotify geregeld hebben en mij facturen de eerste twee maanden in de gaten houden of de kosten van Spotify werkelijk van de factuur af zijn.

Met vriendelijke groet,

Jan Klein

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat dit al opgepakt is en bedankt voor het terugkoppelen! 🙂 Jammer dat het zoveel moeite heeft gekost, maar het klinkt alsof je nu bij de juiste partij bent.Â