Beantwoord

Onterechte melding vanuit KPN, dat niet alle apparatuur retour is gestuurd

  • 12 March 2024
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Reputatie 2

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

2x TV ontvanger

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

Modem

Ā 

Alles incl de modem is retour gegaan in een doos. dat was een nieuwe modem 12B die ik net 4 dagen in gebruik had gekregen na omruil actie in de winkel.

barcode 3slfvz708780076.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 March 2024, 16:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Huppeldoos, ik denk graag mee.Ā 

ZoĀ te zien gaat er in de administratie iets niet goed, fijn dat je de 3S code hebt bewaard. Mijn advies is om even met ons te bellen zodat we dit ook kunnen noteren en verwerken.Ā Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Ā 

Reputatie 2

Volgens mij is het opgelost.

Ā 

SlotjesšŸ”’

Reageer