Beantwoord

Onverwacht kosten van €60,50 na vakantie in Turkije

  • 19 August 2022
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Kregen bij aankomst in Turkije een waarschuwingsbericht, dat ik een bundel kon kopen. Niet op internet gezeten nog geen bundel aangevraagd en toen ineens een bericht dat ik kosten had van 60,50. Mijn dochter idem dito(andere provider) zij krijgt ter compensatie deze kosten gehalveerd. 
Ik kan op geen mogelijkheid contact krijgen met KPN om deze vraag ook te stellen of er iets kan gedaan worden ter compensatie 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 August 2022, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @llij, niet fijn dat je ineens geconfronteerd werd met onverwachte kosten op je mobiel toen je in Turkije was.

Ik weet dat het inmiddels waarschijnlijk een open deur is: Het is verstandig om je voor vertrek even voor te bereiden als je naar het buitenland gaat. Je leest er alles over in ons KPN mobiel in het buitenland topic. Voor landen binnen Europa betaal je geen extra kosten. Bij landen die niet binnen de EU vallen betaal je per MB, en dat bedrag loopt dan vaak snel op. Je toestel maakt als roaming aan staat in je telefoon automatisch verbinding met een netwerk. Dat betekent dat er automatisch MB's verbruikt worden. Bij €60,50 wordt er een stop op gezet en krijg je inderdaad een sms om je op de hoogte te stellen.

Door de vakantieperiode is het druk, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. Hoe staat het er intussen voor, heb je contact met de klantenservice gehad, net als je dochter?