Beste KPN,
Tot mijn grote verbazing ontvang ik een factuur door uitgevoerde werkzaamheden van KPN.
Onlangs ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel, bij het afsluiten werd bepaald door KPN dat er een monteur moest komen om de glasvezel aansluiting goed aan te leggen (er stak alleen een oranje kabel uit de muur).
Mij werd telefonisch verzekerd dat daar geen kosten aan verbonden zitten voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
De KPN monteur bepaalde vervolgens dat er een aannemer moest komen omdat de kabel te kort was, dit heeft hij besproken met de binnendienst van KPN.
Wederom werd mij toegezegd dat hier geen kosten aan verbonden waren (zowel door de monteur als de binnendienst), immers is KPN verantwoordelijk dat ze de diensten kunnen leveren.
De aannemer is geweest en heeft zijn werkzaamheden uitgevoerd om de kabel te verlengen/ herstellen.
En nu krijg ik hiervoor de rekening gepresenteerd van € 585,12, dat verbaast mij enorm.
Daarom ga ik ervan uit dat er een vergissing is gemaakt met de facturatie die eigenlijk aan KPN gericht dient te zijn.