Beantwoord

Op zoek naar Telfort facturen

  • 12 December 2022
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste,

 

In ‘mijn kpn’ kan ik enkel de factuur (thuis: internet, vaste telefonie en tv) van dec 2021 zien, de rest van dat jaar niet, die heb ik (mijn boekhoudster) wel nodig. Ik geloof dat het toen nog Telfort was.

 

Graag ontvang ik ze per mail.

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 16 December 2022, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Primaveraa 

Via MijnKPN op de website vind je inderdaad alleen de laatste 12 maanden. Via de MijnKPN app kom je wel verder (tot 20 maanden) maar dat is ook niet ver genoeg.

KPN moderators kunnen oudere facturen wel toesturen. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en klantnummer(s) invult en ter verificatie (bij “Persoonlijke opmerkingen”) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, kan de moderator voor je op zoek.

Houd wel rekening met een wachttijd voordat je hier een reactie krijgt. De moderators zijn nu bezig met topics van zo'n 5 dagen geleden.

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Primaveraa!

Dankjewel voor het invullen van je profiel. De facturen zijn bij deze verzonden naar het mailadres waar je normaliter ook de facturen op ontvangt. 🙂